  • Data: 2013-07-17 02:50:21
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Rezultat grona trutniów (w tym
    > ciebie) jest taki, że legalnie działające firmy muszą podnosić ceny usług

    Wrecz przeciwnie, zeby konkurowac z szara strefa to moga to robic cenami
    troche i glownie jakoscia. Podniesienie cen powoduje jeszcze wiekszy
    odplyw klientow do szarej strefy. Mi jest obojetne, czy uslugodawca
    placi podatki, czy nie. I tak placi, bo cos z tymi pieniedzmi robi,
    czyli kupuje, czyli placi kosmiczny VAT. Tyle, ze taki gosc wyda te
    pieniadze sensowniej niz Donald z Vincentem, nawet jesli przepije. To
    tak teoretycznie akademicko dyskutujac.
    Praktycznie, to mam TIGa i za 100 by mi sie nie chcialo tego robic i nie
    dlatego, ze doswiadczenie mam mizerne, tylko argon (a musi byc czysty)
    kosztuje sporo, duza butle kupic nie sposob, mala wystarcza na pol
    godziny spawania. Gdybym mial firme gdzie masowo sie spawa, to co
    innego, tam sprzet sie splacil, gaz kupuje sie hurtowo itd.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa