    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Naprawa chlodnicy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 17 Jul 2013 08:28:37 +0200

    Wed, 17 Jul 2013 02:50:21 +0200, Pawel O'Pajak

    > Wrecz przeciwnie, zeby konkurowac z szara strefa to moga
    > to robic cenami troche i glownie jakoscia.

    Przecież obniżają ceny ile się da. Tylko poniżej pewnej wartości już nie są
    w stanie, gdy szara strefa może jeszcze sobie spokojnie zjechać z ceny.

    > Mi jest obojetne, czy uslugodawca placi podatki, czy nie.

    Tobie jest obojętne. Mnie robi różnice. Sam muszę konkurować z szarą strefą
    i szlag mnie czasem trafia jak mi klient wyjeżdża z tekstem, że kolega jego
    to robi za pół mojej ceny, albo czy mu nie sprzedam/zrobię taniej, bo jemu
    faktura nie potrzebna. Ale mnie potrzebna, bo nie lubię udawać greka.

    > I tak placi, bo cos z tymi pieniedzmi robi, czyli kupuje,
    > czyli placi kosmiczny VAT.

    Jaki VAT zapłaci skoro usługodawca go nie odprowadza?

    > Tyle, ze taki gosc wyda te
    > pieniadze sensowniej niz Donald z Vincentem,
    > nawet jesli przepije.

    Jeśli to jest wg ciebie sensowniej, to tylko pogratulować.
    I wcale mnie nie dziwi, że syf w tym kraju z takim podejściem.
    Widać skąd mamy polityków -- ze społeczeństwa, a jakże.

    > mala wystarcza na pol godziny spawania

    To oświeć jeszcze, ile czasu zajęłoby spawanie ubytku w chłodnicy AZ.
    I jeszcze jedno -- ile litrów ma ta twoja "mała" butla?

    > duza butle kupic nie sposob

    Nie sposób kupić, czy po prostu nie masz gdzie jej wykorzystać więc
    starczyłaby ci na 5 lat i ci się taki zakup zwyczajnie nie opłaca? Ja
    widzę, że duża butla 3m3 kosztuje 280 zł (z VAT!) i powinna starczyć na
    min. 8h CIĄGŁEGO spawania, a jak jeszcze zadbać o mniejsze straty, to i do
    10.

    --
    Pozdor Myjk