    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawa chlodnicy
    Date: Wed, 17 Jul 2013 07:35:51 +0000 (UTC)

    On 2013-07-16, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > ZUS to składki na obecnych emerytów. Na mamę tatę. Emerytury przyszłych
    > emerytów też będą z przyszłych składek. Bo to nie system kapitałowy w sensie
    > inwestowania pieniędzy tylko co najwyżej zdobywania udziałów. Ciągle bardzo
    > konkretna oferta choć niekoniecznie społecznie sprawiedliwa w sensie, że
    > niektórzy jednak dostają tę emeryturę wcześniej mimo, że to nie nasi rodzice
    > w podeszłym wieku tylko znajomi w kwiecie wieku.

    Ty mnie tu nie mamuj i nie tatuj. To, ze teraz ci aktualnie pracujacy oddaja
    ciezko zarobione pieniadze na wyplaty dla aktualnych emerytow to tylko wina
    ZUSu, bo przejebali pieniadze wlasnie tych aktualnych juz dawno temu.
    Niczym sie to nie rozni od piramidy finansowej.

    No i przykro mi - nie skorzystam ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200