    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawa kluczyka
    Date: Mon, 28 Nov 2016 15:43:53 +0000 (UTC)

    Użytkownik Trybun c...@j...ru ...

    > Bateryjka na pewno nie, zasięg na jakieś 50m, no i zamykanie działa
    > jak w nowym. Serwis to ostateczność.. A nie ma jakichś amatorów którzy
    > się takimi rzeczami zajmują?

    Sa zapewne serwisy kluczyków, jeżeli masz mikrostyk to moze poszukaj po
    prostu kogoś kto umie to polutować, moze jakies serwisy laptopów?
    Nie trzeba od razu do ASO leciec bo tam zapewne zaproponuja wymiane
    kluczyka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"