  • 1. Data: 2016-11-28 12:35:43
    Temat: Naprawa kluczyka
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Czy pilota w kluczyku można naprawić/zregenerować? Jeżeli tak to gdzie,
    a może jakoś we własnym zakresie by się dało? Niby jeszcze działa, ale
    do odblokowania potrzeba kilkukrotnego, i coraz mocniejszego naciskania.
    Żeby było śmieszniej, przed rozebraniem pilota to zamykanie sprawiało
    problemy, teraz aby zamknąć wystarczy lekki dotyk..

  • 2. Data: 2016-11-28 12:52:06
    Temat: Re: Naprawa kluczyka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Trybun pisze tak:

> [...]
    > mocniejszego naciskania. Żeby było śmieszniej, przed rozebraniem
    > pilota to zamykanie sprawiało problemy, teraz aby zamknąć

    trzeba przycisk wymienić

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 3. Data: 2016-11-28 14:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun c...@j...ru ...

> [...]
    > Żeby było śmieszniej, przed rozebraniem pilota to zamykanie sprawiało
    > problemy, teraz aby zamknąć wystarczy lekki dotyk..

    Moze bateryjka? A moze przycisk?
    Mi tez ostatnio padł, pytałem w serwisie, powiedzieli, ze nie naprawią,
    trzeba kupić nowy kluczyc.
    Koszt około 200zł.
    Wszedłem na allegro, mikrostyk to koszt 6zł... Teraz tylko zlutowac i :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 4. Data: 2016-11-28 15:07:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-28 o 14:00, Budzik pisze:
    > Wszedłem na allegro, mikrostyk to koszt 6zł... Teraz tylko zlutowac i :)

    Mimo że z lutowaniem sobie radzę to w moim yarisie mikrostyk jest
    naprawdę mikromikro i zaczyna już niedomagać. Sam tego nie zrobię.
    Psipadek? :-)

  • 5. Data: 2016-11-28 15:31:29
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > trzeba kupić nowy kluczyc.
    > Koszt około 200zł.
    > Wszedłem na allegro, mikrostyk to koszt 6zł... Teraz tylko zlutowac i :)

    Bateryjka na pewno nie, zasięg na jakieś 50m, no i zamykanie działa jak
    w nowym. Serwis to ostateczność.. A nie ma jakichś amatorów którzy się
    takimi rzeczami zajmują?

  • 6. Data: 2016-11-28 15:31:47
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-11-28 o 12:52, PiteR pisze:

    > trzeba przycisk wymienić

    A konkretnie co podejrzewasz?

  • 7. Data: 2016-11-28 16:43:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun c...@j...ru ...

    > Bateryjka na pewno nie, zasięg na jakieś 50m, no i zamykanie działa
    > jak w nowym. Serwis to ostateczność.. A nie ma jakichś amatorów którzy
    > się takimi rzeczami zajmują?

    Sa zapewne serwisy kluczyków, jeżeli masz mikrostyk to moze poszukaj po
    prostu kogoś kto umie to polutować, moze jakies serwisy laptopów?
    Nie trzeba od razu do ASO leciec bo tam zapewne zaproponuja wymiane
    kluczyka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 8. Data: 2016-11-28 16:44:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2016 12:35:43 +0100, Trybun napisał(a):

    > Żeby było śmieszniej, przed rozebraniem pilota to zamykanie sprawiało
    > problemy, teraz aby zamknąć wystarczy lekki dotyk..

    Co, w tym pilocie są dwa klawisze/styki? Jeden do zamykania a drugi do
    otwierania?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2016-11-28 17:18:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Trybun pisze tak:

    > A konkretnie co podejrzewasz?

    no wylutować drania i wlutować nowy. Lekki dotyk świadczy o tym, że
    switch jest umierający. Sprężyna nie odbija.

  • 10. Data: 2016-11-28 18:58:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.11.2016 o 12:35, Trybun pisze:

    > Czy pilota w kluczyku można naprawić/zregenerować? Jeżeli tak to gdzie,
    > a może jakoś we własnym zakresie by się dało? Niby jeszcze działa, ale
    > do odblokowania potrzeba kilkukrotnego,
    jak naciskasz przycisk, to jakaś diodka potwierdza jego zadziałanie czy nie?

    jeśli niema styku, to przed oddaniem go w ręce fachowca możesz go
    rozebrać napsikać przycisk denaturatem, wd40 i natychmiast wydmuchać.
    Idea jest taka aby syf ze środka wypłukać czymś co jest cieczą,
    rozpuszcza syf i jest wmiarę obojętna dla elektroniki. jak nie zadziała,
    to lutowinica i jazda.

    ToMasz