    From: "ici" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Naziemna TV cydrowa
    Date: Thu, 5 Nov 2009 15:20:45 +0100

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hcuge7$r83$...@a...news.neostrada.pl

    > Użytkownik "ici" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > MPEG-4.
    >>
    > No...
    > To ja bym sprzedawcy wcisnął odbiornik (niezgodność z umową).
    >
    > Włodek

    Tak też zrobiłem.
    Wcisnął mi także Plazmę w miejsce LCD, połapałem się w domu, po katalogach.
    Nawet się specjalnie nie zdziwił jak mnie zobaczył.
    Od ręki wymienił Philipsa na Panasonica Vera, dołożył akcesoria czyszczące i
    rabacik.
    W rezultacie CYFRA odpaliła za pierwszym razem, nawet bez studiowania
    instrukcji.
    Antena typu "suszarka do naczyń" ze wzmacniaczem ok. 40dB (chyba?),
    zwrotnica R/TV, rozszycie galwaniczne na 2 gniazda, drugie gniazdo bez
    terminatora. Na razie hula aż miło.
    Mimo że wiem co chciałem kupić, to jestem pod wrażeniem jakości obrazu.
    Jak gdzieś zarobię parę złotych, to i sobie kupię.

    Trzeba uważać na:
    - sprzedawców, szczególnie w dużych sklepach, wciskają kit żeby wyzbyć się
    staroci.
    - pudła kartonowe, powinno być zapakowane fabrycznie.

    Pzdr.
    ici

    4575 (20091105) __________