    From: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Neo i SDI ( usługi )
    Date: Fri, 28 Jun 2002 23:20:22 +0000 (UTC)

    Dnia 26.06.2002 18:07, Uz.ytkownik Zrath napisa?:
    > Witam.
    > W chwili obecnej mam 2xSDI - na tym postawione kilka uslug m.in. www, email.
    > W zwiazku z tym ze niedlugo u nas bedzie dostepna Neostrada(+) mam kilka
    > pytan:
    > 1) czy na neostradzie tez bedzie mozna postawic www ?? ( w sumie jest
    > dynamiczne IP :( wiec nie wiem czy mozna a jak sie da to jak ?? )
    jasne - nie jest to jakas wielka przeszkoda...
    nawet mozna serwer dns...
    gnudip - poszukaj info - dynamiczne uaktualnianie adresu ip pod stala
    nazwa np xxx.dyndsl.com 0 jest wiele uslug dyndns...google pomoga w
    wyszukaniu

    > 2) czy daloby sie postawic wlasny server email ?? ( bardzo wazne - nie
    > chodzi mi o te skrzynki ktore oferuje tpsa - chce wlasny server )
    patrz wyzej - nie ma przeciwskazan...

    > 3) jak wyglada sprawa z dzieleniem neo za pomoca maskarady ?? ( mysle ze
    > powinno byc podobnie do sdi ??? )
    nie mylisz sie a nawet latwiej....
    _pozdrawiam
    __oby mniej zawieszek modemow neo to byloby fajniej...no i te
    logowanie...:))))))