  • 1. Data: 2002-06-26 16:07:33
    Temat: Neo i SDI ( usługi )
    Od: "Zrath" <z...@z...mine.nu>

    Witam.
    W chwili obecnej mam 2xSDI - na tym postawione kilka uslug m.in. www, email.
    W zwiazku z tym ze niedlugo u nas bedzie dostepna Neostrada(+) mam kilka
    pytan:
    1) czy na neostradzie tez bedzie mozna postawic www ?? ( w sumie jest
    dynamiczne IP :( wiec nie wiem czy mozna a jak sie da to jak ?? )
    2) czy daloby sie postawic wlasny server email ?? ( bardzo wazne - nie
    chodzi mi o te skrzynki ktore oferuje tpsa - chce wlasny server )
    3) jak wyglada sprawa z dzieleniem neo za pomoca maskarady ?? ( mysle ze
    powinno byc podobnie do sdi ??? )

    z gory dzieki za odpowiedzi

    S.T.
    ( Zrath )

  • 2. Data: 2002-06-28 23:20:22
    Temat: Re: Neo i SDI ( usługi )
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Dnia 26.06.2002 18:07, Uz.ytkownik Zrath napisa?:
> [...]
    > 1) czy na neostradzie tez bedzie mozna postawic www ?? ( w sumie jest
    > dynamiczne IP :( wiec nie wiem czy mozna a jak sie da to jak ?? )
    jasne - nie jest to jakas wielka przeszkoda...
    nawet mozna serwer dns...
    gnudip - poszukaj info - dynamiczne uaktualnianie adresu ip pod stala
    nazwa np xxx.dyndsl.com 0 jest wiele uslug dyndns...google pomoga w
    wyszukaniu

    > 2) czy daloby sie postawic wlasny server email ?? ( bardzo wazne - nie
    > chodzi mi o te skrzynki ktore oferuje tpsa - chce wlasny server )
    patrz wyzej - nie ma przeciwskazan...

    > 3) jak wyglada sprawa z dzieleniem neo za pomoca maskarady ?? ( mysle ze
    > powinno byc podobnie do sdi ??? )
    nie mylisz sie a nawet latwiej....
    _pozdrawiam
    __oby mniej zawieszek modemow neo to byloby fajniej...no i te
    logowanie...:))))))

  • 3. Data: 2002-06-30 18:58:19
    Od: "Zrath" <z...@z...mine.nu>

> [...]
    > gnudip - poszukaj info - dynamiczne uaktualnianie adresu ip pod stala
    > nazwa np xxx.dyndsl.com 0 jest wiele uslug dyndns...google pomoga w

    obecnie korzystam z dyndns.org - tam chyba tez sie cos takiego da zrobic

    > nie mylisz sie a nawet latwiej....
    > _pozdrawiam
    > __oby mniej zawieszek modemow neo to byloby fajniej...no i te
    > logowanie...:))))))

    hehe
    logowanie jakos sie podobno da rozwizac :)
    w takim wypadku przechodze z 2 x 115 na 2 x 512 :) za przyslowiowe grosze :)
    zaczynam lubic TPsa ( 2xSDI na 2xNeo+ )

  • 4. Data: 2002-06-30 22:17:27
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    jasne ze da sie obejsc....
    _bartek

  • 5. Data: 2002-07-01 09:56:03
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    >w takim wypadku przechodze z 2 x 115 na 2 x 512 :) za przyslowiowe grosze :)
    >zaczynam lubic TPsa ( 2xSDI na 2xNeo+ )

    ja bym sobie zostawil 1 SDI a z drugiego bym przeszedl na Neo. Na SDI
    bedziesz mial stale IP!!!.

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)