    From: krzyss <...@k...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Neostrada - kilka pytań
    Date: Fri, 5 Apr 2002 10:27:16 +0000 (UTC)

    > Dostępność. Formularz na neostrada.pl twierdzi, że nie mogę mieć Neostrady;
    > infolinia - że jak najbardziej mogę. Na pytanie, czemu formularz twierdzi
    > inaczej, powiedziano mi z rozbrajającą szczerością "bo formularz nie jest
    > aktualizowany" - niemalże sugerując, że przecież to oczywiste.

    Mialem dokladnie tak samo formularz swoje infolinia swoje zlozylem
    zamowienie o 19:00 w poniedzialek...

    > Limity. Według neostrada.pl od poniedziałku powinny "działać" limity ruchu,
    > według infolinii limitów nie ma i nie będzie.

    Nie ma limitow.
    http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=aktualnosci_tekst
    &p1=3669

    > Ceny. Według neostrada.pl nic się nie zmieniło, według infolinii - owszem, ale
    > nie wiadomo na ile. W marcu raz mi mówiono "to prawda, ceny się zmienią, ale
    > za to będzie dużo nowych usług" (albo ja nie rozumiem po polsku, albo
    > sugerowali wprost, że wzrosną), drugi raz "od 1 kwietnia będą nowe, niższe
    > ceny". Dziś dowiedziałem się że cennik już jest, ale nie jest zatwierdzony, i
    > nie wiadomo kiedy zostanie zatwierdzony - "może jutro, może za tydzień, może
    > za dwa tygodnie". Tak czy siak o cenach nic na infolinii nie mogą powiedzieć.

    Oficjalnie nic sie nie zmienilo. Chodza sluchy ze od czerwca moze
    kosztowac 170zl za 256/64 KB/s

    > Czy wiadomo jak i kiedy zmienią się ceny Neostrady (w szczególności wersji
    > 256)?

    Nie wiadomo...

    > Czy wiadomo co będzie z limitami?

    Patrzy wyzej...

    > Czy dalej stałe IP będzie dostępne tylko dla abonentów łącz 1M i 2M?

    Tak, co nie zmiania faktu ze odpowiednio skonfigurowana maszyna (jak u
    mnie) potrafi trzymac jedno IP juz prawie 45 dni...

    > Czy ktoś się orientuje, ile czasu w praktyce trwa zakładanie Neostrady w moim
    > rejonie? Infolinia mówi o 10-30 dniach; mi bardzo zależy na "wyrobieniu się"
    > (o ile to możliwe) jeszcze w kwietniu, ale jeśli w moim rejonie trwa to krótko
    > (lub na pewno pełne 30 dni i przed majem nie mam szans), to wolę poczekać na
    > nowy cennik...

    Jak pisalem wczesniej w poniedzialek zamowilem w czwartek o 7:15 rano
    !!!! dzwoni do mnie koles i mowi zebym wpadal o 8:00 po terminale...
    ale nie moglem bo lacze nie jest na moje nazwisko odebralem dopiero w
    poniedzialek o 9:00 podlaczylem o 17:00 symchronizacja nastapila dopiero
    we wtorek 8:00 ale niestety nie dostalem hasla od reki do neo ... o
    13:00 po moim 10 telefonie otrzymalem haslo i w ten sposob ciesze sie
    neo juz od 2 miesiecy prawie :)
    Pozdrawiam i jestem gotowy odpowiedziec na wiecej pytan..

    --
    [ ----- e-mail: ...@k...pl --- www.krzyss.prv.pl ---- ]