  • 1. Data: 2002-04-04 16:57:08
    Temat: Neostrada - kilka pytań
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    Wszystko wskazuje na to, że niedługo zostanę abonentem Neostrady. Nie mam
    wyboru - Sferia leci w kulki, a na warszawskim Górnym Mokotowie nikt inny za
    rozsądne pieniądze Netu nie podłącza (jeśli o czymś nie wiem to *bardzo*
    proszę o informację).

    Wybaczcie, że pytam na grupie, ale próbuję zdobyć jakieś wiarygodne
    informacje, co nie jest takie łatwe mając do dyspozycji jedynie stronę
    <http://neostrada.pl/> i infolinię 0-800 120 120... Mam nadzieję, że może ktoś
    z Was wie "co ćwierkają wróbelki".

    Dostępność. Formularz na neostrada.pl twierdzi, że nie mogę mieć Neostrady;
    infolinia - że jak najbardziej mogę. Na pytanie, czemu formularz twierdzi
    inaczej, powiedziano mi z rozbrajającą szczerością "bo formularz nie jest
    aktualizowany" - niemalże sugerując, że przecież to oczywiste.

    Limity. Według neostrada.pl od poniedziałku powinny "działać" limity ruchu,
    według infolinii limitów nie ma i nie będzie.

    Ceny. Według neostrada.pl nic się nie zmieniło, według infolinii - owszem, ale
    nie wiadomo na ile. W marcu raz mi mówiono "to prawda, ceny się zmienią, ale
    za to będzie dużo nowych usług" (albo ja nie rozumiem po polsku, albo
    sugerowali wprost, że wzrosną), drugi raz "od 1 kwietnia będą nowe, niższe
    ceny". Dziś dowiedziałem się że cennik już jest, ale nie jest zatwierdzony, i
    nie wiadomo kiedy zostanie zatwierdzony - "może jutro, może za tydzień, może
    za dwa tygodnie". Tak czy siak o cenach nic na infolinii nie mogą powiedzieć.

    Po tym mocno przydługim (sorry...) wstępie czas na konkretne pytania:

    Czy wiadomo jak i kiedy zmienią się ceny Neostrady (w szczególności wersji
    256)?

    Czy wiadomo co będzie z limitami?

    Czy dalej stałe IP będzie dostępne tylko dla abonentów łącz 1M i 2M?

    Czy ktoś się orientuje, ile czasu w praktyce trwa zakładanie Neostrady w moim
    rejonie? Infolinia mówi o 10-30 dniach; mi bardzo zależy na "wyrobieniu się"
    (o ile to możliwe) jeszcze w kwietniu, ale jeśli w moim rejonie trwa to krótko
    (lub na pewno pełne 30 dni i przed majem nie mam szans), to wolę poczekać na
    nowy cennik...

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    Spróchniały ząb czasu dotknął go swym palcem.
    -- humor zeszytów

  • 2. Data: 2002-04-05 10:26:50
    Temat: Re: Neostrada - kilka pyta
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Limity. Według neostrada.pl od poniedziałku powinny "działać" limity ruchu,
    >według infolinii limitów nie ma i nie będzie.

    Zle patrzyles. Polecam:
    http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=aktualnosci_tekst
    &p1=3668

    januszek

  • 3. Data: 2002-04-05 10:26:58
    Temat: Re: Neostrada - kilka pytań
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Dnia 04.04.2002 18:57, Użytkownik Shot napisał:
    > Witam.

    [ciach]

    > Limity. Według neostrada.pl od poniedziałku powinny "działać" limity ruchu,
    > według infolinii limitów nie ma i nie będzie.
    Cosik kiepsko czytasz te strone neostrady...limitow nie ma i nie bedzie...

    > Ceny. Według neostrada.pl nic się nie zmieniło, według infolinii - owszem, ale
    [ciach]
    Nic sie nie zmienia (przynajmniej do wrzesnia)
    tylko lokalne obnizki za marzec 10% i "brak inetu" przez jakies tam
    okresy...

    > Po tym mocno przydługim (sorry...) wstępie czas na konkretne pytania:

    [ciach]
    > Czy dalej stałe IP będzie dostępne tylko dla abonentów łącz 1M i 2M?
    z wolno zmiennym IP da sie zyc i nawet miec www i poczte, nawet
    dns'a...oczywiscie sa ludziki ktorym to nie wystarcza...

> [...]
    > (lub na pewno pełne 30 dni i przed majem nie mam szans), to wolę poczekać na
    nie czekaj...lepiej sie nie ludzic

    _pozdrowka
    _bartek

  • 4. Data: 2002-04-05 10:27:16
    Od: krzyss <...@k...pl>

> [...]
    > inaczej, powiedziano mi z rozbrajającą szczerością "bo formularz nie jest
    > aktualizowany" - niemalże sugerując, że przecież to oczywiste.

    Mialem dokladnie tak samo formularz swoje infolinia swoje zlozylem
    zamowienie o 19:00 w poniedzialek...

    > Limity. Według neostrada.pl od poniedziałku powinny "działać" limity ruchu,
    > według infolinii limitów nie ma i nie będzie.

    Nie ma limitow.
    http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=aktualnosci_tekst
    &p1=3669

> [...]
    > za dwa tygodnie". Tak czy siak o cenach nic na infolinii nie mogą powiedzieć.

    Oficjalnie nic sie nie zmienilo. Chodza sluchy ze od czerwca moze
    kosztowac 170zl za 256/64 KB/s

    > Czy wiadomo jak i kiedy zmienią się ceny Neostrady (w szczególności wersji
    > 256)?

    Nie wiadomo...

    > Czy wiadomo co będzie z limitami?

    Patrzy wyzej...

    > Czy dalej stałe IP będzie dostępne tylko dla abonentów łącz 1M i 2M?

    Tak, co nie zmiania faktu ze odpowiednio skonfigurowana maszyna (jak u
    mnie) potrafi trzymac jedno IP juz prawie 45 dni...

> [...]
    > (lub na pewno pełne 30 dni i przed majem nie mam szans), to wolę poczekać na

    Jak pisalem wczesniej w poniedzialek zamowilem w czwartek o 7:15 rano
    !!!! dzwoni do mnie koles i mowi zebym wpadal o 8:00 po terminale...
    ale nie moglem bo lacze nie jest na moje nazwisko odebralem dopiero w
    poniedzialek o 9:00 podlaczylem o 17:00 symchronizacja nastapila dopiero
    we wtorek 8:00 ale niestety nie dostalem hasla od reki do neo ... o
    13:00 po moim 10 telefonie otrzymalem haslo i w ten sposob ciesze sie
    neo juz od 2 miesiecy prawie :)
    Pozdrawiam i jestem gotowy odpowiedziec na wiecej pytan..

    --
    [ ---------------- krzyss vel Qkill ---------------- ]
    [ ----- e-mail: ...@k...pl --- www.krzyss.prv.pl ---- ]

  • 5. Data: 2002-04-05 21:13:12
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    januszek pisze:

    > Zle patrzyles. Polecam:
    > http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=aktualnosci_tekst
    &p1=3668

    Ok, dzięki (Tobie i innym, przekonaliście mnie).

    Obronię się tylko przed zarzutem "złego patrzenia" - gdy pisałem tamtego posta
    cennik Neostrady zawierał wyraźnie informację, jakoby limitów nie było jedynie
    do 31 marca (a potem już tak). Jak to przeczytałem to nie szukałem więcej,
    choć pewnie powinienem wyjść z założenia, że jak w jednym miejscu napisali A,
    to w innym mogą napisać B. ;o)

    Jeszcze raz dzięki.

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    We are born naked, wet and hungry. Then things get worse.
    ta i inne sygnaturki: http://shot.pl/

  • 6. Data: 2002-04-05 21:13:57
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "krzyss" <...@k...pl> wrote in message news:3CACC245.E34035EA@kill.pl...

    > Oficjalnie nic sie nie zmienilo. Chodza sluchy ze od czerwca moze
    > kosztowac 170zl za 256/64 KB/s

    Te 64 kilo to sobie moga - moze brutalnie zabrzmi - w d. wsadzic :). To ja
    mam miec na ADSL-u taki sam prawie uplink, jak na modemie dial-up? :) Ktos
    tam mysli czy nie za bardzo ? Tzn wiem, mysli, ale tylko o $$$. TP to jest
    dziwna firma - robia wszystko, zeby miec jak najmniej klientow. Dziwi to
    troche w obliczu spadajacych zyskow z telefonii stacjonarnej.

    tom

  • 7. Data: 2002-04-06 15:21:46
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >TP to jest
    >dziwna firma - robia wszystko, zeby miec jak najmniej klientow. Dziwi to
    >troche w obliczu spadajacych zyskow z telefonii stacjonarnej.

    Tez tak przez moment myslalem... ale okazuje sie ze na tle innych
    firm, posuniecia TPSA nie sa wcale takie dziwne ani drogie... :P

    januszek

  • 8. Data: 2002-04-06 15:22:08
    Od: krzyss <...@k...pl>

> [...]
    > dziwna firma - robia wszystko, zeby miec jak najmniej klientow. Dziwi to
    > troche w obliczu spadajacych zyskow z telefonii stacjonarnej.

    Owszem jest to troche upierdliwe ale jest to specjalnie zrobione zeby
    zniechecic do stawiania serwerow FTP
    Dodatkowo jak robisz upload maxem 7KB/s to download prawie zupelnie stoi
    :((((

  • 9. Data: 2002-04-07 06:07:50
    Od: "Chloru" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Tommy" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Te 64 kilo to sobie moga - moze brutalnie zabrzmi - w d. wsadzic :). To ja
    > mam miec na ADSL-u taki sam prawie uplink, jak na modemie dial-up? :)

    Prawie 2x wiekszy ;-) Ale wiem ja sie czepiam ;-)))

    > Ktos
    > tam mysli czy nie za bardzo ?

    Nie za bardzo, niestety ....

    > Tzn wiem, mysli, ale tylko o $$$. TP to jest
    > dziwna firma - robia wszystko, zeby miec jak najmniej klientow. Dziwi to
    > troche w obliczu spadajacych zyskow z telefonii stacjonarnej.

    Ja zrezygnowalem z neo i jak na razie mimo paru awarii u nowego ISPa jestem
    zadowolony ...

    Chloru

  • 10. Data: 2002-04-07 11:56:16
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    Jestem userem neo juz ponad pol roku i jakos nigdy mi nie przeszkadzal
    taki 'niski' upload, u mnie jest tak ze jezeli nic nie zaciagam to uplad
    dochodzi do 27 kb/s, wiec nie wiem o czym wy w ogole dyskutujecie, nie tylko
    ja tak mam, jeszcze paru znajomych.