  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Neostrada szybciej!!!
    Date: Tue, 20 Apr 2004 07:22:56 +0200

    On Mon, 19 Apr 2004 17:32:27 +0200, "Marcin Kapski"
    <a...@b...plNOSPAM> wrote:

    >Czyz to nie piekne w tym kraju ?
    >Monopolista zmniejsza ceny, bo go na to stac majac 90% lacz w polsce, a
    >nadal koszty styku miedzyoperatorskiego z innymi providerami, sa
    >zastraszajaco drogie... czyz to nie swiadome i powolne, a przedewszystkim
    >zakulisowe umozliwienie tpsa, na zniszczenie w calosci konkurencji na
    >skromnym polskim rynku providerów ?

    no paczcie, a u mnie na zadupiu inni providerzy jakoś się rozwijają i
    w zasadzie 90-95% ostatniej mili do nich należy, więc nie wiem w czym
    problem ???

    futszaK
    598339018 888010641
    Po co mi rozum,mam przecież znajomych którzy dobrze radzą
    (C)pewna blondynka AUTENTYCZNIE !!!