  • 1. Data: 2004-04-15 08:42:46
    Temat: Neostrada szybciej!!!
    Od: bw <W...@p...onet.pl>

    http://www.hacking.pl/news.php?id=3654

  • 2. Data: 2004-04-19 15:32:27
    Temat: Re: Neostrada szybciej!!!
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

    Uzytkownik "bw" <W...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:c5li66$9l2$1@news.onet.pl...
    > http://www.hacking.pl/news.php?id=3654

    Czyz to nie piekne w tym kraju ?
    Monopolista zmniejsza ceny, bo go na to stac majac 90% lacz w polsce, a
    nadal koszty styku miedzyoperatorskiego z innymi providerami, sa
    zastraszajaco drogie... czyz to nie swiadome i powolne, a przedewszystkim
    zakulisowe umozliwienie tpsa, na zniszczenie w calosci konkurencji na
    skromnym polskim rynku providerów ?

    Ja tego nie rozumiem, moze ktos by mi to wyjasnil ?

  • 3. Data: 2004-04-19 16:19:05
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    On Mon, 19 Apr 2004 17:32:27 +0200, Marcin Kapski wrote:

> [...]
    > skromnym polskim rynku providerów ?
    >
    > Ja tego nie rozumiem, moze ktos by mi to wyjasnil ?

    Jak widać, doskonale rozumiesz :-/

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 4. Data: 2004-04-19 18:13:50
    Od: " Mill" <m...@W...gazeta.pl>

    Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl> napisał(a):

> [...]
    Zaraz tu napisze pan Vahanara i wszystko wyjaśni ;)

  • 5. Data: 2004-04-20 05:22:56
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    <a...@b...plNOSPAM> wrote:

> [...]
    >zastraszajaco drogie... czyz to nie swiadome i powolne, a przedewszystkim
    >zakulisowe umozliwienie tpsa, na zniszczenie w calosci konkurencji na

    no paczcie, a u mnie na zadupiu inni providerzy jakoś się rozwijają i
    w zasadzie 90-95% ostatniej mili do nich należy, więc nie wiem w czym
    problem ???

    futszaK
    598339018 888010641
    Po co mi rozum,mam przecież znajomych którzy dobrze radzą
    (C)pewna blondynka AUTENTYCZNIE !!!

  • 6. Data: 2004-04-21 21:26:11
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "futszaK" <f...@p...pl> wrote in message

    > no paczcie, a u mnie na zadupiu inni providerzy jakoś się rozwijają i
    > w zasadzie 90-95% ostatniej mili do nich należy, więc nie wiem w czym
    > problem ???

    To powiedz to tym ktorzy mieszkaja w wielkich aglomeracjach ;-)

  • 7. Data: 2004-04-22 20:29:56
    Temat: Re: Neostrada szybciej!!! ale nie DSL
    Od: Zbigniew Lisiecki <z...@e...org>

    czw 15. of April 2004 10:42 bw wrote:

    > http://www.hacking.pl/news.php?id=3654

    panienka z infolinii poinformwała mnie,
    że zwiększenie szybkości nie dotyczy to DSL !!!
    może jakiś protest, demonstracja przed budynkiem tpsy,
    no bo cóż innego nam pozostaje

    dialog jeszcze nie dotarł do warszawy
    --
    http://zbyszek.evot.org

  • 8. Data: 2004-04-23 12:36:32
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > no paczcie, a u mnie na zadupiu inni providerzy jakoś się rozwijają i
    > w zasadzie 90-95% ostatniej mili do nich należy, więc nie wiem w czym
    > problem ???

    Problem w tym ze u was na zadupiu, tpsa sie nie chce inwestować. Przychodzą
    inni, inwestują w sprzęt i infrastrukturę, ale i tak w końcu muszą się
    zgłosić do tpsa po łącze, bo polski internet to praktycznie tpsa. Jak się
    nie zgłoszą do tpsa, to zgłoszą się do innego providera ktory już bedzie
    musiał się zglosić do tpsa. Wszyscy musza się zglosic do tpsa, taki ten kraj
    i taka ta firma. Tpsa moze mieć w dupie takie zadupie, bo ty mając internet
    i tak pośrednio jej płacisz. A to że tpsa stosuje niskie ceny dla odbiorców
    indywidualnych jest moim zdaniem działaniem dampingowym, gdyż ceny łącz o
    dużych przepustowościach dla firm providerskich czyli takich jak twoja na
    zadupiu, od lat nie spadły. A to niszczy konkurencję, zdrową konkurencję.
    Dodatkowo kwestia Vatu, u ciebie na zadupiu ty zapłacisz mniej o vat a twój
    dostawca zapłaci więcej o vat (+22%) więc albo ty zapłacisz więcej żeby twój
    dostawca nie zbankrutował, albo dostwca na tym zadupiu zwinie interes i
    twoje zadupie pozostanie jeszcze większym zadupiem bo bez internetu.
    Będziesz się wtedy cieszył że masz telefon. To aż takie trudne do
    zrozumienia?