  • Data: 2002-07-11 14:44:08
    Temat: Re: Neostrada + - wrazenia z placu boju?
    Od: Marek TROFIMIUK <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    |TEcHNO| <t...@p...pl> wrote:
    > To ja w ramach watku zadam pare pytan
    > 1. Jak wyglada proces logowania ?
    > 2. Ktos wie jak jest ze stabilnoscia ? Czesto sie rozalacza czy raczej
    > nie ?

    mam neo 256 od ponad roku; przerwy w dzialaniu byly sporadyczne i zazwyczaj
    zapowiadane na str neo

    > 3. Jak to wyglada z "pozyczaniem" lacza koledze ? iirc to w SDI nie ma
    > problemow, a jak z N+ ?

    jest problem regulaminowy :), technicznie nie ma zadnej roznicy

    > 3 b). A jak to sie ma do udostepniania siostrze w drugim pokoju ?
    > 4. (laczy sie z 2) jak postawie na Linux'e dzielenie dla lokalnej sieci
    > (tam ma byc wlaczony caly czas a mooj wlaczam jak potrzebuje) to jaka
    > mam pewnosc ze raz polaczony BEDE polaczony do najblizszego resetu
    > (czyt. elektrownia) ?

    poczytaj o ipchains albo lepiej o iptables

    pozdr

    --

    :: Marek Trofimiuk :: Unix is user friendly.
    :: m...@s...waw.pl :: He's just very picky about who his friends are...