  • Data: 2009-01-04 16:26:54
    Temat: Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 04 Jan 2009 12:58:13 +0100, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    >Zgadzam się. Przynajmniej nie powinni. Aczkolwiek na grupie
    >co jakiś czas pojawiają się posty "wymiana dysku w laptopie",
    >"czy w tym laptopie da się wymienić procesor", "jaki RAM do
    >laptopa", aż po "czy w tym laptopie da się wstawić mocniejszą
    >grafikę". Koszmar.

    Jeśłi chodzi o grafikę i procesor to sie zgodzę że koszmar. Jeśli
    chodzi o dysk i pamiec to już nie - to jest po prostu banalne i IMHO
    zdecydowanie prostsze niż w komputerze stacjonarnym - dodtakowo zwykle
    opisane (od strony mechanicznej) w instrukcji laptopa.. W moim
    przypadku na poprzednim laptoku dokładałem pamięci i wymieniałem dysk
    bo potrzebowałem dodac kolejny system do testów czegoś - tak sie
    składa że laptop to dla mnie też dość często serwer na którym mogę
    testowac rózne rzeczy poza firmą a na Celeronie 1,4MHz i 256MB RAM-u.
    Choć w te chwili (przy dość mocnym procku i 4GB pamięci) robię to
    raczej wirtualizując systemy. Dodatkowo dodałem kartę wifi na miniPCI
    ale to z wygody bo nie lubie gdy coś siedzi w laptopie na USB czy na
    PCMCIA/PEx - mam tendencję do wyłamywania wtyczek ;-) A laptop po
    kilku latach służby na posterunku trafił do mojego wuja który dorabia
    sobie na emeryturze portierując w pewnej firmie. W domu korzysta na
    nim z netu a jak siedzi nockami to ma odtwarzacz DVD plus gra w
    pasjansa ;-) Też potrzebował w sumie i stacjonarki w domu i laptoka
    (albo chociaz mobilnego DVD). A tak stwierdził - gdy spróbował - że mu
    stacjonarka niepotrzebna.

    >Podaj przykład. Bo na powyższe odpowiem: "gdyby kupili
    >komputer stacjonarny a nie przenośny, też by na nim zro-
    >bili wszystko, czego potrzebują".

    No to masz powyżej. Wuj ma kupić stacjonarkę i wozić ją z całym
    majdanem (monitor, klawiatura, kable etc.)? ;-)

    Zdrówko