  • Data: 2007-03-28 08:11:21
    Temat: Re: Netia opinie
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW. Jaką przepustowość przy dostępie ATM podają/sprzedają operatorzy (z
    > reguły) - uwzględniając narzut nagłówków celek ATM? Z tego co widzę tepsa
    > tak daje, ale AAL5 trzeba już przełknąć.

    no wiesz, jak dla mnie do uczciwi dostawcy powinni określać przepustowość na
    pozimie
    payload w ATM, czyli z grubsza 13% dodać.
    A jeżeli chodzi o AAL5, to to jest tylko trailer w ostatniej celce więc
    zasadczniczo można pominąć.
    Fakt, jest to 8 bajtów, ale ostatnia celka w całości, przy małych pakietach
    jakieś znaczenie ma, ale przy
    normalnym ruchu jest to praktycznie pomijalne.

    Marcin