  • 1. Data: 2007-03-27 14:09:59
    Temat: Netia opinie
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Witam,

    Zastanawiamy sie (w zasadzie zdecydowalismy sie juz) nad zakupem
    dodatkowego lacza, akurat w budynku gdzie mamy wezel mamy rowniez
    mozliwosc podpiecia Netii (maja swiatelko - styk GE). Ofertke zlozyli
    calkiem fajna.
    Nie wiem tylko jak Netia sobie radzi z obsluga klientow ?
    Wolumen ok. 100-150Mb/s
    Miasto Lublin.

    Bede wdzieczny za opinie.

    D.

  • 2. Data: 2007-03-27 14:28:35
    Temat: Re: Netia opinie
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Sied@r" <s...@d...lub.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Netii (maja swiatelko - styk GE). Ofertke zlozyli calkiem fajna.
    > Nie wiem tylko jak Netia sobie radzi z obsluga klientow ?

    Poczytaj archiwum z ostatniego miesiaca,
    powinno wystarczyc.

  • 3. Data: 2007-03-27 16:47:58
    Od: Mario <o...@o...pl>

    a teraz od kogo masz łącze ??

    --
    MZ

    Freude am Fahren

    www.chlewik.pl

  • 4. Data: 2007-03-27 16:56:08
    Od: " dragonite" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A ja jestem optymistą i powiem, że powinno być dobrze. Z Lublina Netia ma
    wyjścia w kierunku Warszawy i Krakowa, więc jak ktoś przetnie światełko to nie
    będzie padu całego węzła. Poza tym pingi nie będą duże jeśli podepną cie na
    światłowodzie. Pytanie tylko gdzie i ile będziecie generować ruchu ??. A i
    najważniejsze zmienił się prezes i ma zaprezentować nową strategie coś koło 2
    kwietnia więc może się poprawi podejście i zabieganie o klienta.

  • 5. Data: 2007-03-27 19:16:35
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
    > Użytkownik "Sied@r" <s...@d...lub.pl> napisał w wiadomości

    > Poczytaj archiwum z ostatniego miesiaca,
    > powinno wystarczyc.
    od lubelskiego MANu

    Mialem tez dosc krotka ale pozytywna przygode z ATM, od ktorego tez mam
    oferte tylko po radiolii STM 1 - ale jak znam zycie to nie wyciagnie
    pelnego 155 tylko cos kolo 120 Mb/s.

    nic, bez testow sie pewnie nie obejdzie.

    Netia sprawia wrazenie sprawnego operatora - ale to pewnie zalezy od
    miejsca.

    Teraz robia akcje przepinania starych klientow Futuro na miedz i
    swiatlowody i nowa adresacje.
    Zdaje sie ze chca sie pozbyc AS futurowego.

    I zalezy im na czasie.

    D.

  • 6. Data: 2007-03-27 19:19:24
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

  • 7. Data: 2007-03-27 20:12:40
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    Bartloo napisał(a):

    > wyciągnie jak ich troszkę pomęczysz i w szkielecie ATM ustawią wyższy
    > "mnożnik" na ethernet. Np 1.3

    155x1.3 na radiu STM-1? Hmm to da się tak ;) ?

    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

  • 8. Data: 2007-03-27 20:14:13
    Od: Bartloo <bartloo_nospam@_nospam_o2.pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 21:19:24 +0200, Sied@r napisał(a):

> [...]
    "mnożnik" na ethernet. Np 1.3

    > nic, bez testow sie pewnie nie obejdzie.
    >
    > Netia sprawia wrazenie sprawnego operatora - ale to pewnie zalezy od

    Czasem pozory mylą :)
    > Teraz robia akcje przepinania starych klientow Futuro na miedz i
    > swiatlowody i nowa adresacje.
    > Zdaje sie ze chca sie pozbyc AS futurowego.
    >
    > I zalezy im na czasie.
    AS Futuro zniknie jak tylko zniknie ostatni klient Futuro.
    Na czasie im zalezy bo trzeba przychód ze światłowodu wygenerować :)

    Pozdr
    --
    Bartloo

  • 9. Data: 2007-03-27 20:24:34
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    >Mialem tez dosc krotka ale pozytywna przygode z ATM, od ktorego tez mam
    >oferte tylko po radiolii STM 1 - ale jak znam zycie to nie wyciagnie
    >pelnego 155 tylko cos kolo 120 Mb/s.

    same radio, jeżeli jest STM-1 i do tego jakiś konwerter STM-1 na ethernet,
    ale na zasadzie PoS a nie over ATM, to wyciągnie praktycznie całe 155Mbit.
    Przynajmniej Ericsson tak ma. Jeżeli toto będzie następnie wpięte w switcha
    ethernetowego portem gigabitowym, to poleci tyle ile trzeba.

    Marcin

  • 10. Data: 2007-03-27 20:26:23
    Od: Bartloo <bartloo_nospam@_nospam_o2.pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 22:12:40 +0200, Szymon Wyrembak napisał(a):

    > Bartloo napisał(a):
    >

    > 155x1.3 na radiu STM-1? Hmm to da się tak ;) ?

    Aby dostac pełną przepływność po IP ze szkieletu to trzeba. ;)