    From: "Sied@r" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia wykupuje pro-futuro
    Date: Tue, 23 May 2006 10:19:37 +0200

    Marcin Gontarz napisał(a):
    > 1.
    > Spólka realizuje swoje uslugi w oparciu o wlasna,
    > szerokopasmowa siec telekomunikacyjna Infostrade
    > Futuro powstala na bazie nowoczesnej technologii LMDS.
    >
    > mamy rok 2006 ... no coment ;-) ..

    UUU, kolego kupe firm to stosuje - moze nie jest to juz najnowsza
    technologia ale poki co sie sprawdza. Choc powstala w czasach gdzie
    lacza 8 Mb/s to bylo marzenie.

    ale przynajmniej jest to legalne rozwiazanie, wielu operatorow (nie wiem
    czy ich mozna tak nazwac) dziala na sprzecie za kilkaset zlotych, do
    tego nielegalnym na rynku polskim. Ciezko nazwac to konkurencja, to tak
    jakby prownywac recznie szyty garnitur z masowka z Chin.

    > 3.
    > Niewiem czy sie hihac czy plakac z powodu
    > takiej zapowiedzi ... rynek sie zmienia i moze NETIa
    > poczyni pewne kroki do przodu ... niestety Image
    > firmy to nie wszystko .. w koncu poklepywanie po plecach
    > klientów nie wystarcza ... szczególnie jesli lacza
    > Cir=Eir w warstwie IP nie chodza tak jak liczy 99%
    > kalkulatorów na swiecie ;-).

    Mowisz chyba tylko o LMDS gdzie wezly sa po ATMie i rzeczywiscie tak
    jest ze 100% sie nie wyciagnie.
    Ma radiolach ethernetowych takich problemow byc nie powinno.
    Jest na to sposob powinni ustawiac duzo wieksze paramerty tak aby
    uzyskac wartosc z przeliczenia kalkulatorowego.
    Tez uwazam ze ograniczenia wynikajace z protokolu nie powinny przekladac
    sie na uzytkownika koncowego.

    Darek