    From: "Sied@r" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia wykupuje pro-futuro
    Date: Tue, 23 May 2006 23:12:18 +0200

    > - WiMax, który wchodzi duzo pózniej i oporniej, niz zapowiadano - ciekawe,
    > dlaczego?
    >
    > Na ta chwile trudno o logiczna alternatywe dla LMDS-a. Zobaczymy, jak sie
    > potoczy sprawa z WiMaxem...

    nie trudno sie domyslec ze Netia majac licencje na Wimax potrzebowala
    infrastruktury (budowa wlasnej to podejrzewam ze koszty wieksze niz
    zakup istniejacej juz firmy, poza tym czas - pozwolenia, budowa itp),
    futuro ma taka infrastrukture w najwiekszych miastach, bazowki itp.
    podpiac pod to urzadzenia to juz nie problem.

    Podejrzewam ze jeszcze rok dwa i na rynku zostanie kilka duzych
    podmiotow z ktorymi da sie tylko rozmawiac.
    Co wg. mnie nie jest dobrym rozwiazaniem dla rozwoju rynku. Brak
    konkurencji grozi monopolem.