  • Data: 2010-03-17 23:13:53
    Temat: Re: Neutralny IX w Łodzi
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.03.2010 Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> napisał/a:

    > Heh, ciekawe, bo większość IX w świecie mają taki problem, że kontentu
    > sporo, a eyeballs nie chcą przychodzić :) Na to cierpi np.
    > nowopowstający LUCIX w Luksemburgu.
    Coz... pix maly ;)

    Patrzac na statystyke roczna, jako maly isp - mam pi razy drzwi jakies 20%
    wiecej uploadu do pixa niz downloadu.

    Podejrzewam ze wiekszosc do kablowek ktore sa w nim podpiete. No i klientow
    exatela/tkt - skad ruch moze wracac do mnie jakas inna trasa.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/