  • Data: 2017-10-23 13:59:04
    Temat: Re: Nexeny na zimę
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Oct 2017 12:26:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Kierowca ma dopasowac predkosc do samochodu i opon, co na suchym
    > asfalcie raczej nie jest problemem :-)

    Problemem jest ten moment, kiedy nagle poznajesz granice możliwości swoich
    opon, umiejętności i systemu ESP.

    Dam ci przykład z dzisiaj - jechałem w deszczu kijawką na wspomnianych
    michelinach latitude i były miejsca, gdzie przy hamowaniu włączał mi się
    abs. Na oko nie do odróżnienia od innych, ale jednak nawierzchnia mniej
    przyczepna. Dlatego nie chcę się świadomie decydować na oponę, która ma
    mankamenty.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl