  • Data: 2017-10-23 14:55:19
    Temat: Re: Nexeny na zimę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:165f9o0qkhksr$.dt370o19vomn.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Mon, 23 Oct 2017 12:26:18 +0200, J.F. napisał(a):

    >Problemem jest ten moment, kiedy nagle poznajesz granice możliwości
    >swoich
    >opon, umiejętności i systemu ESP.
    >Dam ci przykład z dzisiaj - jechałem w deszczu kijawką na
    >wspomnianych

    Ale pisalem o suchym :-)

    >michelinach latitude i były miejsca, gdzie przy hamowaniu włączał mi
    >się
    >abs. Na oko nie do odróżnienia od innych, ale jednak nawierzchnia
    >mniej
    >przyczepna. Dlatego nie chcę się świadomie decydować na oponę, która
    >ma
    >mankamenty.

    Jasna sprawa, choc jak widzisz - ABS troche pracowal, ale nie miales
    wiekszych problemow.

    Z tymi wynikami na mokro tez dziwnie bylo - jezdze na calorocznych
    Navigatorach, co to etykiecie maja przyczepnosc na mokro E, a IMO nic
    im nie brakuje.
    Etykieta powinna byc chyba rzetelna ?
    Juz troche zuzyte, a nadal IMO dobrze trzymaja ... tylko jak to
    obiektywnie ocenic ?

    A teraz to juz w ogole ciekawostka
    http://www.debica.com.pl/opony/_14?tt=102
    przyczepnosc od B do F w zaleznosci od rozmiaru.

    Biezniki dwa rozne maja, ale korelacji nie widze wcale ...
    Rynek wymogl modele z B, tak im po prostu wyszlo, mocno przypadkowe te
    wyniki ?

    Miedzy B a F roznica w liczbach jest spora.

    J.