  • Data: 2014-01-31 09:15:55
    Temat: Re: Nexus 5 - kolejne kłopoty
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-30 17:28, Marek pisze:

    > Być może właśnie w tym problem. Proces jest abstrakcyjny więc Ci z
    > filozoficznym usposobieniem do życia przejdą a doświadczeni programiści
    > odpadną. Zwróć uwagę, że aplikacje Google są jedyne w swoim rodzaju:
    > groch z kapustą. Nawet na PCtach korzystanie z konta Google wymaga

    Nie, Marku. Wydaje mi się, że po prostu nie masz pojęcia o tym, jak to
    wygląda w korporacjach.
    Takich rzeczy nie wymyślają programiści! Oni są tylko od tego, żeby
    wykonać projekt według wymagań. I to zapewne robią świetnie, bo programy
    od Google mają zwykle mało bugów, nie sypią się, działają sprawnie.
    Naprawdę.
    To, o czym piszesz, to kwestia idiotycznych projektów, które zwykle
    wymyslają idiotki w marketingu, którym się wydaje, że wymyślą coś
    innowacyjnego i łykną za to dużą premię. Potem pięknie to zaprezentują w
    powerpoincie na ścianie u kierownictwa, przekonają wszystkich do swoich
    genialnych pomysłow i jadą z dokumentacją z dupy wyjętą, według której
    dobrzy programiści muszą zrobić tego gniota.
    Tak to wygląda w korporacjach.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/