  • 21. Data: 2011-05-11 20:37:27
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 20:36:22 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Ale co to za problem pojechać przecinakiem Puławską 200km/h skoro 200KM
    > samochód da radę?

    żaden. Co nie znaczy, że tyle jeżdżą. Rozumiem, że masz radar w oczach?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2011-05-11 20:38:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Wiesz, że to tak nie działa? Samochodem jakoś jeżdżą, ale on nie daje
    > takich możliwości. Później wsiadają na motocykl i odreagowują...
    > Tu mają już możliwości. Zdechłą fabią, czy innym avencisem nie bardzo
    > mają szanse powywijać

    mam inne obserwacje.
    Fakt - zasady są inne, bo mocy brakuje, ale motocykl zjawia sie z nienacka
    zaś zdezelowana fabia jak już sie rozpędzi przez ileśtam metrów, nawet o te
    20-30km/h i zacznie wyprzedzać to skończyć nie moze, bo szkoda mu wytracać
    tą mozolnie uzbieraną prędkosć i kończy sie tym, ze zamiast końćzyć manewr
    to ciągnie go poza granice rozsądku i wpierdala sie tam, gdzie nie ma dla
    niego miejsca i gdzie już też nikt sie go nie spodziewa.
    Owszem motocykl może łatwiej przeoczyc, ale taka fabia to jednak czasem
    potrafi większego bałąganu narobić niż durny motocyklista.

    > LOL - wydawało mi się to oczywiste, ale Ty zdaje się zaczynasz
    > jak BK.

    nie, po prostu też jeższe motocyklem, to raz, a dwa widze w sumie więcej
    kretynów w samochodach niż na motocyklach.
    I nie móie tego w obronie motocyklistów, ale zawsze mnie wkurzają gadki
    (zwlascza na CB) kiedy kierowca ciężarówki narzeka na osobowke, osobówki na
    ciężarówke, motocyklista na wszystkich i wszyscy na motocykliste...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 23. Data: 2011-05-11 20:40:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 20:37:24 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    argumencików zabrakło? prawda?

  • 24. Data: 2011-05-11 20:41:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 20:37, masti pisze:

    > żaden. Co nie znaczy, że tyle jeżdżą. Rozumiem, że masz radar w oczach?

    http://www.youtube.com/watch?v=RZdDH0hPPK4 tak przecież to niemożliwe,
    wyjątek potwierdzający regułę, bo motocykliści to jak wiemy najbardziej
    rozważna grupa użytkowników dróg.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 25. Data: 2011-05-11 20:42:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 20:40, masti pisze:

    > argumencików zabrakło? prawda?

    Skoro argumentem jest dla ciebie epitet typu kretyn, to mogę tylko
    zripostować - spierdalaj.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 26. Data: 2011-05-11 20:45:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 20:31, to pisze:

    > Możesz rozwinąć? Gdzie tu widzisz zmianę poglądów? ;)

    Musiałbym pogrzebać w archiwum, ale jakoś nie mam motywacji :P

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 27. Data: 2011-05-11 20:47:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 20:41:41 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=RZdDH0hPPK4 tak przecież to niemożliwe,

    czytasz co się do Ciebie pisze? Jest to możliwe. A czego ma ten przykład
    dowodzić? A Dzidka w BMW widziałeś?

  • 28. Data: 2011-05-11 20:48:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 20:42:58 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Skoro argumentem jest dla ciebie epitet typu kretyn, to mogę tylko
    > zripostować - spierdalaj.

    widzisz, jak łatwo Cię wyprowadzić z równowagi?
    Może lepiej jeździj taksówką bo mozesz spowodować wypadek w tym stanie.

  • 29. Data: 2011-05-11 20:52:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 20:47, masti pisze:

    > czytasz co się do Ciebie pisze? Jest to możliwe. A czego ma ten przykład
    > dowodzić? A Dzidka w BMW widziałeś?

    No jak to czego? Mam radar w oczach czy jednak mógł mnie w mieście
    wyprzedzić motocykl mający 200km/h na blacie? No i jak to w końcu jest,
    jeżdżą i da się czy nie jeżdżą i nie da się?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 30. Data: 2011-05-11 20:52:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-05-2011 20:48, masti pisze:

    > widzisz, jak łatwo Cię wyprowadzić z równowagi?
    > Może lepiej jeździj taksówką bo mozesz spowodować wypadek w tym stanie.

    Jeżdżę.

    Pozdrawiam
    Paweł