  • 1. Data: 2011-05-11 10:33:52
    Temat: Zaskoczenie
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    ponieważ zbliża się czas przedłużenia umowy ubezpieczenia samochodu OC
    i AC dokonałem symulacji ww ubezpieczenia w jednym z TU przez
    internet. Podano wartość samochodu do AC.
    Moje zaskoczenie wywołało to że ta wartość jest taka jaką zapłaciłem
    za samochód w salonie 3 lata temu

  • 2. Data: 2011-05-11 10:56:24
    Temat: Re: Zaskoczenie
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-11 10:33, tadek pisze:
> [...]
    > internet. Podano wartość samochodu do AC.
    > Moje zaskoczenie wywołało to że ta wartość jest taka jaką zapłaciłem

    Norma. Przy wyliczaniu składki zawsze zawyżają wartość. Przy wypłacie
    odszkodowania, dowiedziałbyś się, że już dzień po podpisaniu umowy,
    wartość auta spadła znacząco.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-05-11 10:57:49
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > internet. Podano wartość samochodu do AC.
    > Moje zaskoczenie wywołało to że ta wartość jest taka jaką zapłaciłem

    I od tego placisz skladke. Ale sprobuj zrealizowac AC, dostaniesy wtedy
    ...polowe?

  • 4. Data: 2011-05-11 11:00:12
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Nie daj się orżnąć. ;)

    --
    CB

    f.googlegroups.com...

  • 5. Data: 2011-05-11 11:20:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >internet. Podano wartość samochodu do AC.
    >Moje zaskoczenie wywołało to że ta wartość jest taka jaką

    a) a patrzyles ile kosztowalo wtedy 1 euro a ile teraz ?

    b) zadzwon do salonu, spytaj ile kosztuje taki nowy, sprawdz na
    allegro ile kosztuje taki jak twoj .. i nie daj sie orznac.
    dzis skladke pobiora od duzej kwoty, a jutro sie dowiesz ze byl
    warty polowe. No chyba ze masz juz umowionego zlodzieja na jutro:-)

    J.

  • 6. Data: 2011-05-11 11:52:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2011 10:33, tadek pisze:
> [...]
    > internet. Podano wartość samochodu do AC.
    > Moje zaskoczenie wywołało to że ta wartość jest taka jaką zapłaciłem

    Sprawdź w eurotaxie - może po prostu kurs tak się wahnął. Ja np. w
    zeszłym roku sprzedawałem dwa obiektywy (inna sprawa, że w idealnym
    stanie) po jakichś 3 latach eksploatacji i wziąłem za nie tyle, ile
    zapłaciłem.

  • 7. Data: 2011-05-11 13:22:20
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > skladke pobiora od duzej kwoty, a jutro sie dowiesz ze byl warty
    > polowe. No chyba ze masz juz umowionego zlodzieja na jutro:-)

    Nic to nie zmieni. Składkę można zapłacić i od miliona, a wypłacą wg
    wyceny w dniu szkody. Przy tej wycenie już się postarają żeby była jak
    najniższa ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2011-05-11 13:41:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w

> [...]
    > wg
    > wyceny w dniu szkody. Przy tej wycenie już się postarają żeby

    O, ale jesli to jest ich wycena, to beda podstawy duze do sprawy
    sadowej.
    I sad moze to klepnac, jak ma troche poczucia sprawiedliwosci :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-05-11 13:57:35
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 11 Maj, 11:20, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >     dzis skladke pobiora od duzej kwoty, a jutro sie dowiesz ze byl
    > warty polowe. No chyba ze masz juz umowionego zlodzieja na jutro:-)

    fakt euro wtedy było po 3,25 zł
    Jak przyjdzie do ubezpieczenia to sprawdzę podstawy ew. wypłaty w
    przypadku kradzieży. Mam jeszcze czas popatrzę u innych ubezpieczycieli

  • 10. Data: 2011-05-11 15:16:42
    Od: marjan <k...@g...com>

    > Norma. Przy wyliczaniu składki zawsze zawyżają wartość. Przy wypłacie
    > odszkodowania, dowiedziałbyś się, że już dzień po podpisaniu umowy,
    > wartość auta spadła znacząco.

    To pozwolę sobie przypomnieć sytuację z moim 10-letnim (wówczas) punto:
    Ubezpieczenie AC na kwotę 5000 zł, po pół roku od zawarcia ubezpieczenia
    przy szkodzie całkowitej oszacowali wartość auta na 5500 zł, i od tego
    wyliczali kwotę do wypłaty :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz