eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNie całkiem OT: Uwaga, kawa jest gorąca, czyli dzieci, nie huśtać się na mikrofali - zaraza jest już w Ojropie... › Re: Nie całkiem OT: Uwaga, kawa jest gorąca, czyli dzieci, nie huśtać się na mikrofali - zaraza jest już w Ojropie...
  • Data: 2016-10-16 14:40:55
    Temat: Re: Nie całkiem OT: Uwaga, kawa jest gorąca, czyli dzieci, nie huśtać się na mikrofali - zaraza jest już w Ojropie...
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-16 o 14:24, wowa pisze:
    > Gdzieś widziałem zdjęcie instalacji elektrycznej w domu prowadzonej
    > gołymi drutami na izolatorach
    Może myszy obżarły?
    One miały taka tekstylną izolację. :-)
    https://www.google.pl/search?q=old+wire+electrical+i
    nstallations+home&safe=active&client=opera&hs=mzm&bi
    w=1866&bih=1044&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKE
    wi4pPelqt_PAhWE1xQKHeyvDVoQ_AUIBigB&dpr=0.9#q=old%20
    wire%20electrical%20installations%20home%20insulator
    &tbm=isch&tbs=rimg%3ACQn7_1fShZglHIjiQFtfRVwYZmF1gn7
    Z7-EHRDPdSHHRRJPv3SbSWZRP5ooHQX8HDGeU4GfZgrmBuU-aC35
    RjzDH6FSoSCZAW19FXBhmYERvZBCn_1F6oIKhIJXWCftnv4QdERw
    DjeUpclxD8qEgkM91IcdFEk-xEUzkXHeAuL1yoSCfdJtJZlE_1mi
    EecAMwC2oIUGKhIJgdBfwcMZ5TgRWkWmh39osiMqEgkZ9mCuYG5T
    5hEBxpV9CTT82SoSCYLflGPMMfoVEQ_1HGA_1YPNgK&safe=acti
    ve

    A tu gdy ktoś miał kiepski czytnik i mu się połamało :-)
    http://tiny.pl/gwvs9

    Robert