eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNie całkiem OT: Uwaga, kawa jest gorąca, czyli dzieci, nie huśtać się na mikrofali - zaraza jest już w Ojropie... › Re: Nie całkiem OT: Uwaga, kawa jest gorąca, czyli dzieci, nie huśtać się na mikrofali - zaraza jest już w Ojropie...
  • Data: 2016-10-16 14:24:17
    Temat: Re: Nie całkiem OT: Uwaga, kawa jest gorąca, czyli dzieci, nie huśtać się na mikrofali - zaraza jest już w Ojropie...
    Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie znam sie bo kawoszem nie jestem ale internet twierdzi tak:
    > http://www.braunhousehold.com/pl-pl/przepisy-i-porad
    y-domowe/all-about-coffee/what-defines-a-good-cup-of
    -coffee/brewing-methods-and-temperature

    > http://barwysmaku.blogspot.com/2011/04/kawa-piec-bed
    ow-bezwiednie-popenianych.html

    > Parzyc nalezy gorącą ale podawać nie aż taka gorącą...

    No to jest kilka problemów bo te papierowe kubki dość dobrze trzymają
    ciepło. Czyli zalać chłodną wodą czy czekać kilkanaście minut z
    podaniem? Z jaką temperaturą podawać? 60C też jest odczuwane jako
    gorące. Sprawy gdzie jest winna głupota nie powinny być rozpatrywane
    przez sąd. Wyobraź sobie że na każdej szufladzie i drzwiach masz napis
    "uwaga! Niebezpieczeństwo przycięcia palców!". Dawniej nie było tylu
    ostrzeżeń i zabezpieczeń i ludzkość jakoś przeżyła. Gdzieś widziałem
    zdjęcie instalacji elektrycznej w domu prowadzonej gołymi drutami na
    izolatorach :)
    Wojtek