  • Data: 2011-07-10 22:04:01
    Temat: Re: Nie lubimy darmowego netu?
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-10 10:41, HaQs pisze:
    > No stracą na tym głównie mali operatorzy jako że dużych zbytnio to nie
    > wzrusza.
    >
    > U mnie w sąsiedniej gminie podobnie jak zobaczyłem liste domów która ma
    > być objętna projektem to 35% ma net u mnie z kolejne 30% pewnie u
    > konkurencji.
    > Więc tak średnio to weryfikują. z czego trudne warunki socjalne ma może
    > z 1% choć nie aż tak trudne żeby nie mieć komputera i nie opłacać netu.

    A w tej sprawie napisać do organu kontrolującego w samej EU, oni myślę
    żę jak ktoś przedstawi dowody chętnie się tym zajmą i taka gmina może
    mieć poważne problemy finansowe.
    Są przecież w EU instytucje które zajmują się kontrolą wydawanych
    pieniędzy zgodnie z rozporządzeniami, a w tym przypadku tak nie jest.

    Michał Sz.