  • Data: 2011-07-12 12:00:02
    Temat: Re: Nie lubimy darmowego netu?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zboj wrote:

    > Czemu chcesz czekać na cudze ruchy? Rób swoje tak, jak każdy
    > zainteresowany. :-) Też jestem lokalnym ISP. I też martwią mnie
    > działania JST oraz sposób wydawania równeiż moich podatków. Ale nic nie
    > zmieni czekanie na czyjeś ruchy... Samo się nie zrobi.

    Robię, piszę, pytam, oceniam skalę zagrożenia. Wiem już, że prawnych
    mechanizmów obronnych na razie nie ma. Mogę tylko zwracać uwagę, że źle się
    dzieje, że trzeba zmienić prawo tak, aby można było egzekwować (pod groźbą
    dolegliwej kary, czy cofnięcia dotacji) łamanie zasad dostarczania
    'socjalnego' internetu.

    --
    Ślązak