    From: Andrzej Banach <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Nie lubimy darmowego netu?
    Date: Sun, 31 Jul 2011 21:00:49 +0200

    W dniu 2011-07-09 09:49, Tomasz Śląski pisze:

    > Otóż wbrew temu co twierdzi w szumnym wywiadzie pani AS
    > www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/moja-wojna-o-int
    ernet
    > megaustawa doprowadziła do wypaczeń, które poprzez działania JST
    > wspierane przez UKE niszczą lokalny rynek. Co gorsza, sam UKE uchyla się
    > od zajęcia jednoznacznego stanowiska w sprawie. Nie czuję się

    Dla jasności chciałbym pokazać jak JST dziękują pani prezes za
    MEGAUSTAWĘ i ukazać jak liczą się z jej dokumentami, ustawami itp na
    temat "darmowości":

    http://www.bip.pisz.hi.pl/index.php?wiad=10091
    http://www.bip.pisz.hi.pl/zalaczniki/art/11070507485
    6.doc

    Samo zdanie:
    "
    dostarczanie bezpłatnego Internetu o przepustowości kanału nie mniejszej
    niż 2 Mbit/s przez 36 miesięcy realizacji Projektu oraz 5 lat trwałości
    Projektu." ukazuje jak JST liczy się z ograniczeniami przepustowości,
    czasami trwania sesji itp.
    Oczywiście jak już wcześniej pisałem (mam nadzieje ze na polipie też)
    siec BUDOWANA jest na obszarze sporego nasycenia lokalnymi ISP (na 20
    tys miasteczko jest ich poza gsm'owcami, adsl'owcami itp, 4 lokalnych +
    duża kablówka). Nie trzeba pisać jak to się zakończy dla tych "mniejszych".
    Jednym zdaniem - zaczyna się era powstawania lokalnych monopolów w
    postaci JST świadczących cholernie kosztowny "bezpłatny" dostęp do sieci
    Internet na który składamy się my wszyscy podatnicy. I żadne naginanie
    faktów, że to dla dobra biednych ludzi, którzy zrywają umowy z innymi
    ISP tylko dla tego że taki "kąsek" im się trafia tego nie zmieni.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno