  • Data: 2002-05-07 21:59:17
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Uhlig wrote:
    > Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl> wrote in

    > Dzieki tym panom, co sa, przynajmniej cos dziala, chociaz z
    > zacieciami. Co poniektorzy sa tez aroganccy i maja userow gleboko
    > gdzies. Problem polega na tym, ze nie ma innych panow, ktorzy byliby
    > jednoczesnie merytorycznie dobrzy i chcieli zajmowac sie za darmo
    > obsluga uslugi. Dlatego jest jak jest.

    A jesteś pewien że nie ma? A gdyby się znaleźli, powiedzmy teoretycznie,
    to wierzysz, że obecna wadza potraktuje ich poważnie? Bo ja niestety nie.

    Mogę żywić szacunek do ludzi, którzy uruchamiali te czy inne usługi w
    kraju. Nie tylko ja zresztą. Ale może bez przesady, na szacunku za
    dokonania przeszłe nie można jechać za daleko w przyszłość.

    > Od dawna uwazam, ze wyjscie jest jedno: zawodowy serwer news
    > prowadzony za prawdziwe pieniadze.

    Są i takie. Tyle że kwestia samego dostępu jest drugorzędna.

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY: