  • 11. Data: 2015-07-18 01:22:12
    Temat: Re: Nie wchodzą wszystkie strony
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-07-17 o 23:48, PiteR pisze:

    > 89.231.1.206
    > 217.172.224.160
    Teraz trudno mi to sprawdzić. Z tym problemem zetknąłem się u znajomych.
    Nie mam w tej chwili zdalnego dostępu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2015-07-25 14:10:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.07.2015 o 01:22, Piotr Rezmer pisze:

    > Teraz trudno mi to sprawdzić. Z tym problemem zetknąłem się u znajomych.
    > Nie mam w tej chwili zdalnego dostępu.

    Deenesy padają co jakis czas u wszystkich. Te goglowe też.

  • 13. Data: 2015-07-29 17:38:57
    Od: "PawelS cbrbob(at)wbcd(dot)pl" <f...@e...org>

    PiteR pisze:

    > W Olsztynie ale czasem dostaję/dostawałem IP z Gdyni.
    >
    > Czy DNSy nie mamy czasem te same?
    >
    > 89.231.1.206
    > 217.172.224.160

    Co prawda korzystam z własnych DNSów,
    (Win Users mają pod tym względem trudniejszą sytuację)
    ale mój nagios sprawdza działanie MM DNSów.
    Z tego co zauważyłem to raczej MXy MM
    potrafią czasami nie działać bardziej niż DNSy.