    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nie wierzę... (Esinomed InfoView w środku)
    Date: Mon, 4 Jan 2016 14:51:44 +0100

    W dniu 2016-01-04 o 12:45, Pszemol pisze:

    > "Panie Przemku, to urządzenie w Bułgarii musi być we środe. Musimy
    > wysłać przedwczoraj."
    > Nie zdążyłbyś zamówić płytki z metalizacją :-D

    Dobra dobra. Sklecasz prototyp przy pomocy rupieci z szuflady i płytki z
    kuwety. Dajesz prototyp do programisty, albo sam piszesz program. W
    czasie pracy nad oprogramowaniem przychodzi płytka z płytkarni. Lutujesz
    ją, wymieniasz w prototypie i wysyłasz :) Oczywiście to przykład
    idealny. Często się okazuje, że brakuje kilku dni i trzeba wysłać tak
    jak jest, albo kary umowne lub straci się klienta. No więc wysyłasz
    obiecując sobie, że zamienisz te gówno na porządny egzemplarz, bo mógłby
    być wstyd gdyby ktoś tam zajrzał. Potem tracisz motywację do tej zamiany
    bo przecież działa. Potem ktoś tam zajrzy i jest wstyd :)
    ATSD od numeru 0001 do 0011 jest wystarczająco czasu żeby zrobić płytkę
    w płytkarni. Przyznam, że kiedyś sam robiłem na sprzedaż urządzenia na
    płytkach robionych Positivem czy papierem kredowym. Jednak w tej chwili
    nawet pierwszą wersję prototypu robię na płytkach dwuwarstwowych z
    płytkarni. Szkoda czasu na szukanie mikrozwarć czy przetrawień ścieżek.
    Dochodzi konieczność innego projektowania płytek bez metalizacji.

    --
    pozdrawiam
    MD