eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNie wytrzymię jak się nie czepnę... Znów... (czyściwo w TME) › Re: Nie wytrzymię jak się nie czepnę... Znów... (czyściwo w TME)
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nie wytrzymię jak się nie czepnę... Znów... (czyściwo w TME)
    Date: Sun, 11 Dec 2016 21:01:30 +0100

    Użytkownik "art" <a...@i...com> napisał w wiadomości
    news:o2jdb2$bir$1@news.icm.edu.pl...

    > Ja obstawiam, że autor miał na myśli dobrą penetrację tego płynnego
    > środka.

    Co wiązało by się zapewne z rozmiękczeniem/rozpuszczeniem osadów i ich
    wypłukaniem...
    Może i tak, ale sformułował to mocno niefortunnie, w sposób sugerujący inne
    znaczenie, właściwość. Albo chciał polepszyć przewodność pokrywających styki
    tlenków, tylko, że elektronicy chyba nie bardzo tego chcą? Bo ja np. nie
    chciałbym, aby tlenek nabrał przewodności, zacznie pylić i mi ścieżki
    pozwiera, dołoj, okis... To już woję jedwabniczka wziąć i delikatnie
    pogładzić po styczkach.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.