  • 1. Data: 2016-12-10 15:55:19
    Temat: Nie wytrzymię jak się nie czepnę... Znów... (czyściwo w TME)
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    http://www.tme.eu/pl/details/contacx-ds_500ml/prepar
    aty-czyszczace-i-konserwujace/cx-80/contacx-duo-spra
    y-500ml/
    Kliknij na obrazek przedmiotu i przeczytaj pierwszy (zaraz pod zielonym)
    biały napis na dole puszki...

    Ja zaraz uskrobię trochę kasy, nabędę i porozwalam okoliczne domofony,
    wpsikując im to do wnętrza...
    Znowu tłumacz pizda?

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 2. Data: 2016-12-10 16:21:37
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    HF5BS <h...@...pl> napisał(a):
> [...]
    > przeczytaj pierwszy (zaraz pod zielonym) biały napis na dole puszki...
    > Ja zaraz uskrobię trochę kasy, nabędę i porozwalam okoliczne domofony,

    Jaki tłumacz, jak to polska firma. Pewnie chodziło o zwiększenie
    przewodności styków po wyczyszczeniu.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2016-12-10 16:28:45
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:o2h6hv$l0e$1@node1.news.atman.pl...
    aty-czyszczace-i-konse

    > Jaki tłumacz, jak to polska firma. Pewnie chodziło o zwiększenie
    > przewodności styków po wyczyszczeniu.

    No, tym bardziej. Albo Ukraińców posadzili, matryce gotowe, tu naciśnij
    guziczek, tu przystaw szablonik, zakręć korbką i następna puszka leci... Dla
    mnie błąd jest dyskwalifikujący. Jak już pisałem w innym wątku - nie mam
    czasu, ani chęci znów rozkminiać, "co poeta miał na myśli". Ja wiem, jak
    takie preparaty działają, ale jak stary majster zmęczony dniem przyuważy
    "...wysokiej przewodności", to pomyśli, że np. popsika izolację, która
    przestanie nią być... Kociokwik, powinno być IMO "poprawia przewodność",
    napis sugeruje, że to preparat takową się charakteryzuje.

  • 4. Data: 2016-12-10 16:52:04
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-12-10 16:28, HF5BS wrote:

    > Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:o2h6hv$l0e$1@node1.news.atman.pl...

    > No, tym bardziej. Albo Ukraińców posadzili,

    Ja mam inną koncepcję, ostatnio nastąpił wysyp debili od marketingu,
    napis klepnął kolega ze studiów tego cymbała co w miejsca przeznaczone
    -na kasie marketowej- na zakupione towary kazał wstawić promocyjne hgw

    Włodek

  • 5. Data: 2016-12-10 17:14:05
    Od: Krystyna Pawłowicz <w...@g...com>

    W dniu sobota, 10 grudnia 2016 15:55:18 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:
> [...]
    > ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    > tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

    Czepiać się to trzeba umieć.
    Nikt nie napisał, że chodzi o przewodność elektryczną. Może chodziło o cieplną?
    No i teraz sam wyglądasz jak pizda.

  • 6. Data: 2016-12-10 23:04:50
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Krystyna Pawłowicz" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Czepiać się to trzeba umieć.
    Nikt nie napisał, że chodzi o przewodność elektryczną. Może chodziło o
    cieplną?
    No i teraz sam wyglądasz jak pizda.

    ===

    Ładnie nam się pan przedstawił wobec milionów słuchaczy...
    Twój nick mówi o tobie wszystko, wystarczy w TV spojrzeć.
    BTW. Co tam w Rudzie Śląskiej słychać?

  • 7. Data: 2016-12-10 23:52:20
    Od: s...@g...com

> [...]
    > biały napis na dole puszki...
    >
    > Ja zaraz uskrobię trochę kasy, nabędę i porozwalam okoliczne domofony,

    Niedawno oglądałem "Katastrofy w przestworzach". Ultraviolet przetłumaczyli jako
    podczerwień.

  • 8. Data: 2016-12-11 00:22:07
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 10.12.2016 o 23:04, HF5BS pisze:

> [...]
    >
    > Ładnie nam się pan przedstawił wobec milionów słuchaczy...
    > Twój nick mówi o tobie wszystko, wystarczy w TV spojrzeć.

    Przez roztargnienie zapomniałeś zacytować swoją wypowiedź, co niniejszym
    naprawiam.

    --
    Kaczin

  • 9. Data: 2016-12-11 00:36:34
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    ps.com...
    aty-czyszczace-i-konserwujace/cx-80/contacx-duo-spra
    y-500ml/

    >Niedawno oglądałem "Katastrofy w przestworzach". Ultraviolet przetłumaczyli
    >jako podczerwień.

    Nie oni jedni, niestety. Syndrom Bolesława Prusa (de domo Aleksander
    Głowacki) roznosi się coraz szerzej. Informacji krąży coraz więcej, czasu na
    odsianie fuzli robi się coraz mniej, więc jakość spada.

    Tutaj jednakże padło zdanie, że to wyrób polski, choć ja tam aż tak się nie
    znam. Jednak ktoś zdecydowanie nie uważał na lekcjach języka polskiego,
    skoro taki kwiatek (prze)puścił.
    Będę zmęczony szukał czegoś na polepszenie przewodności, bo mi np. szyba w
    aucie za słabo grzeje, w dobrej wierze popsikam i co mi z tego wyjdzie?
    Defekat konkrecji sempiternitu, to mi wyjdzie. Na szczęście ja uważam na
    takie kwiatki (koń ma 4 nogi i też się czasem jednak potknie), ale ktoś, kto
    się naprawdę nie zna, a znajomy elektryk coś mu o przewodności i dużym
    oporze powiedział... Czasu nie ma, szyba zaszroniona, a muszę pilnie daleko
    w drogę... No i wielki "pinas" z tego...
    Idę sformatować baterię i sformować dysk...

  • 10. Data: 2016-12-11 03:05:11
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 grudnia 2016 00:36:33 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:

    > Idę sformatować baterię i sformować dysk...
    >
    > --

    Ja wczoraj sfermentowałem dysk...