  • Data: 2019-11-05 16:21:44
    Temat: Re: 'Nie zdazę'
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 5 listopada 2019 04:03:34 UTC-6 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Celowe.
    >Mozna podawac przyklady polaczen ktore byly rozkomunikowywane aby
    >albo je mozna bylo wyciac zupelnie albo zeby nie byly konkurencja dla
    >np. IC.

    Ale to chyba o jakis roznych kategoriach mowisz - podmiejski nie
    bedzie konkurencja dla IC, "osobowy" co sie strasznie wlecze ... tez
    nie, tylko w sumie dla kogo on.
    Wiec "pospieszny" ... no coz, dziwne by to bylo, gdyby zamiast
    pojechac IC klient mogl wybrac tanszy i niewiele gorszy :-)

    Fakt, ze rozklad na linii Wroclaw-Warszawa taki troche dziwny teraz..

> [...]
    >obserwowac np. batorego albo hutnika.

    >Pociagi dosyc czesto wybierane jako opcja zamiast drozszych IC.

    >I tam bylo ladnie widac ze pociag ma cotygodniowe opoznienie rzedu
    >30-45minut.
    >W kolejnym rozkladzie patrze, no, planowo jedzie 45minut pozniej.
    >Znaczy sie wzieli pod uwage ze sie nie dalo jechac o czasie.
    >Naiwne myslenie. Pociag zaczal jezdzic 20 minut spozniony w stosunku
    >do nowego rozkladu.
    >I nie ze od czasu do czasu. Prawie co tydzien.
    >I oba te pociagi w piatek/poniedzialek byly dosyc nabite. Wiec nie ze

    I mowisz, ze to celowe ?
    Czy po prostu wszystkie srodki w IC, a reszta ... jak bedzie tak
    bedzie, olac klientow.

    Ale tak patrze ostatnio .. Wroclaw-Czestochowa, niecale 2h ...
    samochodem trudno nadazyc...

    Moje ulubione polaczenie - Wroclaw-Szklarska Poreba, 120km w 5h tez
    juz zniknelo z rozkladu.
    Punktualnosc w ostatnich latach mocno sie poprawila ... Unia dała ?

    J.