  • 41. Data: 2011-12-27 00:55:29
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 23:57:41 +0100, Lewis napisał(a):

    > W N560 problem ze sterowaniem SIRF jest na tyle duży że trzeba go
    > wspierać softwarowo, przy seryjnym sofcie złapanie fixa to nieraz kilka
    > minut nawet do 10, przy odpowiednich firmware i aplikacjach z danymi o
    > rozmieszczeniu satelit udaje się to skrocić do 1-1.5min, podczas gdy
    > jakaś prosta nawigacja za 200zł łapie fix w 20s.

    To aby na pewno SIRF ? Wydawalo mi sie ze maja dopracowane produkty ...
    a moment, SirfStar3, nie sam sirf.

    > Zależy co rozumiesz przez użytkowe i do czego potrzebujesz urządzenia
    > mobilnego.
    > Obsługa allegro, bankowości elektronicznej, poczty e-mail, google mail,
    > różnego rodzaju aplikacje multimedialne itp...

    Ale efekt taki ze na symbiana jakis office jest, a prostego edytora plikow
    ascii nie ma. Multimedialny grajek mp3 jest, a listy utworow zrobic sie nie
    zawsze da. itd itp.

    > Co do baterii to PDA zazwyczaj też nie grzeszą żywotnością na baterii.
    > Duże? Większość tanich to około 3.5"

    Ale grube i troche odstaja od tego co sie lubi wkladac do kieszeni.
    Miniaturyzacja widac kosztuje.

    J.

  • 42. Data: 2011-12-27 01:33:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-27 00:55, J.F. pisze:

    > To aby na pewno SIRF ? Wydawalo mi sie ze maja dopracowane produkty ...
    > a moment, SirfStar3, nie sam sirf.

    No tak SirfStarIII, skróciłem do samego sirf. O ile w wielu innych
    urządzeniach nawigacyjnych opartych o Win CE, GPS działa szybko i
    sprawnie, tak w PDA N560 z windowsem mobile 5.0, 6.1, 6.5 GPS zawsze ma
    problemy i trzeba mu pomagać.

    > Ale efekt taki ze na symbiana jakis office jest, a prostego edytora plikow
    > ascii nie ma. Multimedialny grajek mp3 jest, a listy utworow zrobic sie nie
    > zawsze da. itd itp.

    Symbiana nie miałem okazji za długo używać ale nie sprawił na mnie
    dobrego wrażenia.

    > Ale grube i troche odstaja od tego co sie lubi wkladac do kieszeni.
    > Miniaturyzacja widac kosztuje.

    Zaraz zaraz, po co chciałbyś nosić nawigację samochodową w kieszeni? :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 43. Data: 2011-12-27 08:41:31
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 26 Dec 2011 17:36:11 +0100,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> screamed:

    > Znajdź na niej AOW Wrocławia albo wiadukt na Reymonta w Opolu. Bo
    > nowego skrzyżowania Ozimska/Reytana e opolu to nawet jeszcze chyba
    > Automałpa nie zna.

    Nowej drogi ekspresowej w Kielcach i sąsiadującego z nią skrzyzowania
    Świętokrzyska - Solidarności chyba jeszcze nigdzie nie ma.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 08:39:37 user up 13029 days, 20:34, 1 user, load average: 0.56, 0.95, 0.04 ]

    "Why don't you go bungee jumping -- with a chain!"

  • 44. Data: 2011-12-27 10:35:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 27 Dec 2011 08:41:31 +0100, "Artur M. Piwko"
    <m...@b...pl> wrote:

    >Nowej drogi ekspresowej w Kielcach i sąsiadującego z nią skrzyzowania
    >Świętokrzyska - Solidarności chyba jeszcze nigdzie nie ma.

    AutoMapa z mapami 1112.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 45. Data: 2011-12-27 10:49:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-27 10:35, jerzu pisze:

    > AutoMapa z mapami 1112.

    Czyli 6.10 Beta?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 46. Data: 2011-12-27 11:02:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 27 Dec 2011 10:49:24 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Czyli 6.10 Beta?

    Aha.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 47. Data: 2011-12-27 12:35:44
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Ale efekt taki ze na symbiana jakis office jest, a prostego edytora plikow
    > ascii nie ma.

    Jarek, Jesteś pewien?:)
    bo coś mi się wydaje że jest jednak;)

    > Multimedialny grajek mp3 jest, a listy utworow zrobic sie nie
    > zawsze da.

    a z czym jest problem?
    bo nawet wbudowane [e51, e66 robi ły listy bez problemowo z tego co
    pamiętam]

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 48. Data: 2011-12-27 14:13:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > No, roznie z tym bywa, a i zalezy od konkurencji.

    Ja jakoś z NE nie mam taki akcji, o jakich opowiadają znajomi
    korzystających z innych navi...

    > Nie trzeba, choc w sumie co to za smartfon.

    No właśnie. W aucie też teoretycznie benzyna czy opony (:>) nie są
    potrzebne.

    > A mi sie wlasnie zdarzylo, i od tego czasu patrze na serwisy on-line z
    > przymrozeniem oka. Ma dzialac niezaleznie.

    Fobia? ;)

    > A ile to jest "praktycznie od razu"
    > Bo ja o sytacji gdy np droga byla zamknieta i zamiast w prawo pojechalem
    > prosto. Po ilu metrach przejechanych powie mi "skrec w pierwsza prawo" ?
    > Z praktyki mi wychodzi ze za pozno, juz ja przejechalem wiec on pyta
    > jeszcze raz, i znow za pozno - trzeba sie zatrzymac i poczekac :-)

    Ja nie miałem takich sytuacji.

    > I zawsze dobrze prowadzil ? Bo znow - mamy tyle czasu co do
    > skrzyzowania, a on jednak musi kolejne mapy dopiero przetransmitowac.

    Tej transmisji map nigdy nie zauważyłem. Działa, jakby je miał w sobie. ;)

    > Mnie juz AM wkurwia. "Zwolnij, zwolnij, zwolnij" - co ona, nie ma innych
    > komunikatow ? :-)

    W NE też dodali ostatnio tą funkcję, ale można wyłączyć. ;)

  • 49. Data: 2011-12-27 14:28:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    >Jarek, Jeste? pewien?:)
    >bo co? mi się wydaje że jest jednak;)

    Pewnym to mozna byc smierci i podatkow :-)
    Moze i jest, ale ja w ovi sklepie znalezc nie potrafie.

    Google cos znalazlo, sprawdzimy.

> [...]
    > zawsze da.

    >a z czym jest problem?
    >bo nawet wbudowane [e51, e66 robi ły listy bez problemowo z tego co

    A teraz jest wiele opcji dodawania, ale z katalogu nie ma.
    I jak masz pliki nieotagowane, to pozostaje wybor ze wszystkich.
    No i wybierz po nazwach ktore z tych tysiaca to sa te z jednej plyty.

    Ale przepraszam, zarzut niebyly, po nowym upgrade da sie juz dolozyc
    przegladajac katalogi. A przy okazji trzeba bedzie kupic wieksza
    karte - nokia mapy juz zajmuja ponad 4G :-)

    J.

  • 50. Data: 2011-12-27 15:06:59
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > Jak w temacie.
    >
    > Zastanawiam się, po co ktoś kupuje osobne urządzenia, które są zwykle dużo
    > mniej dokładne i mało wygodne (dodatkowy grat do noszenia).
    >
    > Przyzwyczajenie?

    Netbooka i tak mam ze sobą. Nawigacja bez GSM też działa. Na ekranie 10" widać
    więcej. Moc procesora "z innej bajki" (przelicza błyskawicznie). I aplikacji mam
    do wyboru parę.

    Wada jest jedna -- trzeba znaleźć na to miejsce w samochodzie i wykombinować
    sposób mocowania.

    pzdr
    \SK