  • 1. Data: 2011-12-25 12:34:59
    Temat: Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    Mam 25 tyś zł, chcę auto osobowe, koniecznie z prawdziwym napędem 4x4,
    sedan/hatchback, klimatronik i o mocy przynajmniej 200KM.
    Nie starsze niż 1999r. Automat lub manual. Tylko benzyna.
    Patrzę na subarynki, ale spartańskie wykończenie mnie odrzuca.
    Już bardziej Audi A6/S6 - te wnętrze też jakieś takie prostackie.
    Na droższe mnie nie stać.

    Podpowiecie coś?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2011-12-25 16:10:15
    Temat: Re: Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    > Po pierwsze załóż od razu, że dość szybkie auto z awd w wieku ok. 10 lat
    > będzie wymagało pewnych inwestycji -- tak już musi być. I mogą to być
    > inwestycje większe niż 1000 zł. :>

    Dlatego wyjmuje z konta tylko 25tys zl :) Zostawiam sobie dużą rezerwę,
    więcej niż 1 tyś zł :) Jestem świadom takich inwestycji.

    > Po drugie -- jak Audi to raczej nie S6, bo w tej cenie to będzie trup.
    > Jak Subaru to raczej nie impreza, bo j.w. I to chyba wszystko, pomijając
    > egzotykę (koszty eksploatacji!) i haldeksy.
    >
    > Po trzecie napęd 4x4 zabiera trochę mocy, więc jak masz doświadczenia z
    > fwd/rwd to dodaj trochę do tych 200 KM żebyś był usatysfakcjonowany. ;)

    W tej chwili jestem nastawiony na Audi S8 po lifcie, ale jeszcze przed
    2004r, czyli D2.
    Trochę jeszcze dołożę, zobaczymy - muszę się taką V8 przejechać.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2011-12-25 23:12:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-25 12:34, news-gazeta pisze:
> [...]
    > Patrzę na subarynki, ale spartańskie wykończenie mnie odrzuca.
    > Już bardziej Audi A6/S6 - te wnętrze też jakieś takie prostackie.

    Dołóż siana, albo ogranicz wymagania.
    Subaru - starsze są spartańskie, to fakt. Ale własności jezdne
    rekompensują wszystko. Tylko - znów pytanie, czy aby Cię stać na
    eksploatację.

    Ew. poszukaj Safrane Biturbo Quadra. Kupisz za grosze, sporo wpakujesz w
    doprowadzenie do stanu używalności. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2011-12-25 23:30:43
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Ew. poszukaj Safrane Biturbo Quadra. Kupisz za grosze, sporo wpakujesz w
    > doprowadzenie do stanu używalności. ;)

    Za duże ryzyko, że kupi od Michała.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 5. Data: 2011-12-26 00:28:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-25 23:30, Grejon pisze:

    > Za duże ryzyko, że kupi od Michała.

    Michał chyba nie miał takiej wersji. Jest zbyt wyjątkowa, tzn. kosztuje
    więcej niż jedną wypłatę w Pierdonce.

  • 6. Data: 2011-12-26 00:41:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Dołóż siana, albo ogranicz wymagania. Subaru - starsze są spartańskie,
    > to fakt. Ale własności jezdne rekompensują wszystko. Tylko - znów
    > pytanie, czy aby Cię stać na eksploatację.

    Ale Subaru za 25 tys. to będzie trup, albo będzie miało sto lat, no
    chyba, że nie Impreza tylko Forster.

  • 7. Data: 2011-12-26 00:44:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin news-gazeta

  • 8. Data: 2011-12-26 10:24:48
    Od: daro <d...@w...pl>

    news-gazeta pisze:

    > Już bardziej Audi A6/S6 - te wnętrze też jakieś takie prostackie.

    To jest prostackie wnętrze?
    http://otomoto.pl/audi-a6-3-0-v6-quattro-132tys-km-a
    so-C21802264.html
    Siedziałeś w takim samochodzie? A nie jechałeś to już pewny jestem :/
    Inna rzecz kupić taki samochód nie kombinowany graniczy z cudem. Nawet
    ten spod linka na pierwszy rzut oka :/

  • 9. Data: 2011-12-26 10:46:31
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    >Inna rzecz kupić taki samochód nie kombinowany graniczy z cudem. Nawet

    ten nie jhest kąbinowany.

    jk

  • 10. Data: 2011-12-26 11:03:40
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.

    > ...koniecznie z prawdziwym napędem 4x4...
    Masz na myśli centralny dyfer? Czy jego brak i ręczne dołączanie na sztywno?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl