  • 1. Data: 2011-12-25 18:32:56
    Temat: nowy egzamin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    5092,Tlumy_w_WORD_zie__Przyszli_kierowcy_boja_sie_no
    wego.html

    Kilkaset osób dziennie oblega Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego.
    Najtwardsi pojawiają się w nocy. Ścigają się z czasem. Jeśli ten wyścig
    przegrają, będą zdawać egzamin na nowych warunkach.

    Zmiany wejdą w życie dopiero od połowy lutego. Nikt nie chce jednak
    ryzykować, że nie zdąży załapać się na stary tryb sprawdzania wiedzy

    Skąd paniczny strach przed nowym testem? Teraz podczas egzaminu
    teoretycznego na jedno pytanie może być poprawnych kilka odpowiedzi. Od
    lutego prawidłowa odpowiedź będzie tylko jedna. To ułatwienie dla
    egzaminowanych. Problemem w tym, że będą zdawać "test dynamiczny". Treść
    pytania wyświetlać się ma jedynie przez 20 sekund, potem egzaminowany
    będzie miał 10 sekund na odpowiedź. Jeśli się pomyli, nie ma szans na
    poprawkę. Teraz egzaminowany ma 25 minut na wypełnienie testu i może w tym
    czasie wielokrotnie wracać do pytań, sprawdzać swoje odpowiedzi i
    ewentualnie je poprawiać. Dla każdej kategorii prawa jazdy w nowym
    egzaminie będą 32 pytania - 20 z odpowiedziami: tak lub nie. Na 12 pytań
    będą trzy możliwe odpowiedzi, z których tylko jedna będzie prawidłowa."

    W sumie to nie wiem - moze nie ma sie czego bac ?

    Tym niemniej .. minister zmierza do tego zeby kurs teoretyczny juz
    calkowicie zamienic w nauke testow na pamiec ?

    J.

  • 2. Data: 2011-12-25 18:35:03
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    (ciach)

    > J.

    No to Ukraina, albo gdzieś, gdzie jest to dla ludzi zrobione,
    a nie przeciw nim.

  • 3. Data: 2011-12-25 18:38:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Tym niemniej .. minister zmierza do tego zeby kurs teoretyczny juz
    > calkowicie zamienic w nauke testow na pamiec ?

    Idiotyzm, mamy jedną z najgorszych zdawalności w Europie z powodu jednych
    z najtrudniejszych egzaminów, a jeszcze je utrudniają. Najwyraźniej lobby
    szkół nauki jazdy i WORD-ów dobrze się trzyma.

  • 4. Data: 2011-12-25 18:44:55
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    chodzi o wyeliminowanie (moim zdaniem ze wszystkiego, to dopiero początek)
    pewnego typu ludzi, ludzi nieco wolniej myślących, bo nie myślących
    kategoriami TVNu... oni po prostu się mszczą, jak to w całej śmiecio
    Platformie Europejskiej...

    ja prawdę mówiąc spodziewałem się takich zagrań, i twierdzę, że to dopiero
    początek JEDNEJ WIELKIEJ GLOBALNEJ RACJONALIZACJI...

    oj będzie się działo, kiedyś wyszli robotnicy, a teraz normalni ludzie i
    polecą kamienie...

  • 5. Data: 2011-12-25 18:46:05
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/25/2011 06:38 PM, to wrote:
> [...]
    > z najtrudniejszych egzaminów, a jeszcze je utrudniają. Najwyraźniej lobby
    > szkół nauki jazdy i WORD-ów dobrze się trzyma.

    Lobby jest silne, ma władze a nie ma konkurencji.
    Cywilizacja zachodu musi upaść. Polecam ostatniego
    Clarksona. Wypisz wymaluj w GB absurdy jak w PL.

  • 6. Data: 2011-12-25 18:47:18
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/25/2011 06:44 PM, identifikator: 20110701 wrote:
> [...]
    > dopiero początek JEDNEJ WIELKIEJ GLOBALNEJ RACJONALIZACJI...
    >
    > oj będzie się działo, kiedyś wyszli robotnicy, a teraz normalni ludzie i

    Polecą, ale nie z powodu egzaminów na PJ. Pojedź do Paryża lub Londynu
    i zobacz co tam się teraz dzieje. Albo jakie są ceny w Austrii.

  • 7. Data: 2011-12-25 19:53:47
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 18:32:56 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > ryzykować, że nie zdąży załapać się na stary tryb sprawdzania wiedzy
    > Skąd paniczny strach przed nowym testem?

    No właśnie, skąd? Da się już gdzieś zobaczyć te nowe testy? Najlepiej
    pełne, bo te kilka pytań już widziałem.

    AK

  • 8. Data: 2011-12-25 20:29:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > Lobby jest silne, ma władze a nie ma konkurencji. Cywilizacja zachodu
    > musi upaść. Polecam ostatniego Clarksona. Wypisz wymaluj w GB absurdy
    > jak w PL.

    A będzie ich jeszcze więcej, bo mam wrażenie, że staramy się równać do
    Zachodu głównie w tym, co najgłupsze. :>

  • 9. Data: 2011-12-25 20:31:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > Polecą, ale nie z powodu egzaminów na PJ. Pojedź do Paryża lub Londynu i
    > zobacz co tam się teraz dzieje. Albo jakie są ceny w Austrii.

    Wychowali sobie pokolenie przyzwyczajone do łatwego życia bez stresu,
    wysoko opłacanej pracy bez ryzyka, zasiłków dla bezrobotnych
    umożliwiających wygodne życie, a to wszystko w dużej mierze na kredyt
    (mniej lub bardziej dosłownie rozumiany) to i mają, co chcieli.

  • 10. Data: 2011-12-25 21:22:02
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Idiotyzm, mamy jedną z najgorszych zdawalności w Europie z powodu jednych
    > z najtrudniejszych egzaminów, a jeszcze je utrudniają. Najwyraźniej lobby
    > szkół nauki jazdy i WORD-ów dobrze się trzyma.

    To dotychczasowy egzamin z teorii był zbyt trudny? Nie zdawał go za
    pierwszym razem tylko ktoś wyjątkowo leniwy lub tępy. Był w co najmniej
    w połowie pytań obliczony na głupie wkuwanie, w tym błędnych odpowiedzi.

    Piotr