  • Data: 2017-07-06 12:51:36
    Temat: Re: Niedroga sonda prądowa do oscyloskopu
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-07-04 23:43, Pszemol wrote:
> [...]
    esources/TCP202_Current_Probe_Datasheet_51W-10736-7.
    pdf

    z-15a-ac-dc-current-probe?nid=-32553.1035021&cc=US&l
    c=eng

    > Kup mi 1147B to się może zamienimy :-))))
    >
    > p.s Jastes w Polsce? Wysłałbym Ci z USA ale jak zrobic żeby cła nie
    > wlepili?

    Jestem w Polsce. Można wysłać jako sample bez wartości handlowej ( wszak
    towar używany ).

    No ale tak jak proponujesz to nie da rady :).
    Przerabiam właśnie ściąganie ze stanów Keysight AC6804A Ex Demo. Łatwo
    nie jest ale cena baaaardzo atrakcyjna.

    Pozdrawiam

    Adam