  • Data: 2019-01-06 22:35:08
    Temat: Re: Niedrogie przetwornice 230V AC --> 5V/3,3V DC
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2019 o 16:17, Atlantis pisze:
    > Ostatnio zauważyłem, że na Allegro można za kilkanaście złotych kupić
    > przetwornice wytwarzające stałe napięcie 5V albo 3,3V z przemiennego
    > napięci sieci.
    (...)

    Wygląda jakbyś potrzebował wnętrze z ładowarki do telefonu, ale bał się
    to powiedzieć. szczególnie po tym co widac na filmie podlinkowanym przez
    któregoś z kolegów - wypisz wymaluj - gówniana ładowarka z telefonu. o
    ile obudowa nie musi być mikroskopijna, to polecam zastosować oryginały
    z 20letnich telefonów. umnie przez 7 lat non stop działała ładowarka z
    ericssona r320. Nic nie będzie bezpieczniejsze i tańsze. Możesz
    poświęcić kawałek swojego życia na szukanie czegoś mniejszego, ale przy
    zasilaniu z 230v, rozmiar, waga nie są priorytetem.
    ToMasz