  • 11. Data: 2009-05-25 11:25:09
    Temat: Re: Nieduza podkladka pod ciezka mysz laserowa
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Ja pod mysz laserową w ogóle nie używam podkładki tak działa najlepiej

  • 12. Data: 2009-05-25 12:42:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ja pod mysz laserową w ogóle nie używam podkładki tak działa najlepiej

    U mnie Razer Deathadder potrafi się zgubić na blacie - stary MX700 nigdy mi nie
    zrobił takiego psikusa.

  • 13. Data: 2009-05-25 13:24:26
    Od: ".Peeter" <p...@n...onet.pl>

    Użytkownik "GLaF" napisał:
    > Porównywałeś ślizg ciężkiej myszy na niej i na zwykłej szmaciance?

    Tak, różnica jest ogromna, slizga się dużo lżej i gładziej niż na zwykłej
    szmacie.

    > No i co się z nią dzieje, że pierzesz ją co półtora miesiąca?

    Kurz + syf spowodowany poceniem się łapy podczas ostrego klikania
    w Quake Live, do tego jakieś śniadanie, herbatka, ciastka... :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 14. Data: 2009-05-25 21:31:01
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Jaką polecacie podkładkę, która:
    > - będzie nieduża i najlepiej cieńka
    > - będzie jednokolorowa i dobrze pracowała z laserem w MX620
    > - nie będzie brudziła ślizgaczy (szmaciana nie brudzi)
    > - na której myszka będzie się gładko, cicho i bez oporów ścizgać (!)
    > - pozwoli na precyzyjną pracę
    > - nie będzie ze szkła ani metalu

    Z racji tego że mam do czynienia z wieloma programistami i grafikami którzy
    wiele godzin spędzają przy komputerach miałem możliwość zaobserwowania wiele
    "nietypowych" podkładek:
    1. kartka papieru A3 wymieniana codziennie - super precyzja (?)
    2. kawałek wykładziny podłogowej - tzw linoleum (siakieś takie "specjalne")
    3. wycięty panel podłogowy MDF - ponoć minimalne opory.
    4. mysz bezpośrednio na blacie biurka
    5. podkladka wycięta z okładki na zeszyt A4 - ale nie z pierwszego lepszego.
    Wybór ten był skutkiem wielu doświadczeń. Mimo że firma/y dostarcza
    pracownikom sprzęt, podkładki leżą do wyboru-do koloru, kilkanaście
    rodzajów, dużej rozpiętości cenowej, itp, żadna z nich nie została
    zastosowana na dłużej.
    Miałem możliwość sprawdzenia kilku na ich biurkach - najbardziej spasowała
    mi podkładka z "linoleum". O wiele bardziej wygodna niż moje "markowe" -
    DELL, żelowe, z poduszką i inne.
    Co do MDF - potwierdzam - bardzo małe opory.
    Resume - musisz sam sprawdzić która najbardziej będzie dla Ciebie
    odpowiednia - to cecha indywidualna.
    Graficy pracujący kilkanaście godzin na dobę zwracają uwagę na
    najdrobniejsze szczegóły. Co człowiek - to inna opinia.

    Pozdrrr... Reksio

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4102
    (20090525) __________

  • 15. Data: 2009-05-25 22:01:12
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    GLaF pisze:
    > Ta?
    > http://www.komputronik.pl/Peryferia/SteelSeries_QcK_
    mini/pelny,id,23244/
    > Też o niej myślałem, ale zniechęciły mnie opinie, że mysz się po niej
    > ślizga ciężko jak na zwykłaj szmaciance.

    Masę opinii wyglaszają osoby które nie mialy ocenianego przoduktu w
    ręce. A aj SteelPada mam i mocno go polecam. Używam z Logitechem G5.

    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 16. Data: 2009-05-26 06:14:59
    Od: "grafi" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości grup
    et...
> [...]

    > Też o niej myślałem, ale zniechęciły mnie opinie, że mysz się po niej
    > ślizga ciężko jak na zwykłaj szmaciance.

    Co to znaczy ciezko? Wszystko jest kwestia preferencji, tak jak z waga
    myszki. Ja tej podkladki uzywam wlasnie z MX620 i bardzo sobie chwale.
    Dzialam tak od dawna, dosc intensywnie i nie ma zadnych zagiec (podkladki,
    okleiny), a czystosc to kwestia indywidualna (zawsze mozna umyc).

    --
    grafi
    Asus P5Q Dlx|Intel Q...@...0GHz+Thermalright U-120extreme+NoctuaP112|8GB

  • 17. Data: 2009-05-26 06:32:22
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Reksio pisze:

    > 2. kawałek wykładziny podłogowej - tzw linoleum (siakieś takie "specjalne")

    Polecam lakierowaną płytkę podłogową z naturalnego korka. Grubość w sam
    raz (4 mm), ciepła w dotyku, elastyczna, wodoodporna, nie chłonie brudu,
    można ją dociąć ostrym nożem albo nożyczkami do żądanej wielkości. Są
    też wersje pokryte PCV, ale już w dotyku przypominają bardziej właśnie
    linoleum, a nie korek.

    T.

  • 18. Data: 2009-05-26 23:00:00
    Od: "rageofhonor" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > - nie będzie brudziła ślizgaczy (szmaciana nie brudzi)
    > - na której myszka będzie się gładko, cicho i bez oporów ścizgać (!)

    Tak z ciekawości. Po co podkładka pod mysz laserową? Z reguły podkładki były
    stosowane pod myszy kulkowe.

    Ja nie stosuję podkładki do mojej laserówki i nie mam problemów.

    Podkładki zawsze mi utrudniały sterowanie myszą. Dlatego całkiem z nich
    zrezygnowałem.

  • 19. Data: 2009-05-26 23:12:45
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    rageofhonor pisze:

    > Ja nie stosuję podkładki do mojej laserówki i nie mam problemów.
    >
    > Podkładki zawsze mi utrudniały sterowanie myszą. Dlatego całkiem z nich
    > zrezygnowałem.

    Miałam kiedyś taką podkładkę trójwymiarową, jakąs nylonową i myszka na
    niej śmigała (ale to była myszka kulkowa, kiedyś). Potem już kupowałam
    myszki optyczne i na podkładkach dostawały wścielkizny. Nie można było już
    dostać takiej trójwymiarowej podkładki, tylko jakieś dziadoskie.
    Przestałam więc ich używać i myszka jeżdzi po drewnianym, wysuwanym
    blacie. Raz kupiłam na allegro myszkę bezprzewodową, ale musialam ją
    odesłać bo kursora nie mogłam złapać, znaleźć lub ciągle się zawieszał.
    Chciałabym kupić jakąś laserową do PC-ta (nie laptopa), ale się boję czy
    nie wyrzucę pieniędzy w błoto, chcialabym, żeby dobrze działała.

    --
    animka

  • 20. Data: 2009-05-27 09:58:52
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 27 May 2009 01:00:00 +0200, rageofhonor napisał(a):

    > Tak z ciekawości. Po co podkładka pod mysz laserową? Z reguły podkładki były
    > stosowane pod myszy kulkowe.
    >
    > Ja nie stosuję podkładki do mojej laserówki i nie mam problemów.

    Po blacie biurka strasznie szura.

    --
    GLaF