  • Data: 2014-02-20 09:09:34
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-20 09:00, Budzik wrote:

    > Nie ma żadnych przesłanek zeby cos takiego podejrzewać.
    > Zadnego obtrąbienia, na rondo wjezdza razem z innymi samochodami.

    Gdyby to napisał ktoś inny to pewnie nie miałbym wątpliwości. Jednak
    napisał to gość, który chwali się, że mu policjant na tylnym siedzeniu
    płakał bo go pozostali policjanci zmusili, który twierdził, że dziadek
    notorycznie przekraczał oś, mimo, że na filmie przekroczył raz (przy
    wyprzedzaniu) i który twierdzi, że jechał za gościem kilkadziesiąt
    kilosów i nie zaważył przez ten czas że prowadził dziadek a nie naćpany
    gówniarz. Cała ta historia kupy się nie trzyma, poprzednie też nie -
    więc pozostane przy swoim - po prostu mu nie wierzę.

    > W jakim sensie dziwny?

    W takim, że rzadko mi się zdarza jechać kilkadziesiąt kilosów za kimś.

    > Ze jakbys miał jechac za kims przypadkiem kilkadziesiat km to bys sie
    > zatrzymał? Czy jeszcze inaczej zareagował?

    Nie wiem - raczej nie mam w zwyczaju jeżdzić kilkadziesiąt kilosów za kimś;)

    Shrek.