  • Data: 2018-07-19 22:09:23
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-19 o 21:23, Irek.N. pisze:
    > {ciach, ok}
    > Masz rację, ludzie tacy są. Ale czasami trafi się przypadek uczciwego,
    > ale też przejechanego broną jak inni nieuczciwi. Pytanie czy ten
    > uczciwy nie jest wyjątkiem pozwalającym na zweryfikowanie metody karania.
    >
    > Popatrz inaczej, co się stało z VAT-em. Mam od cholery różnych
    > rodzajów rozliczeń tylko dlatego, ze ktoś robił przekręty na podatku,
    > a państwo zamiast udupić go tak żeby inni się zastanowili, wprowadziło
    > kretyńskie przepisy dla wszystkich, bo tak im się wydawało że rozwiążą
> [...]

    A do tego koszty debilnych decyzji rządów są przerzucane na podatnika.

    Jeżeli podatnik chce obecnie prowadzić firmę jednoosobową i chciałby
    wszystkie papiery prowadzić sam to na 8 godzin jego pracy 5-6 godzin
    musi pracować dla urzędów. Nie dość, że nie ma za te godziny zapłaty to
    jeszcze musi zapłacić za przepracowanie tych godzin urzędom.