  • Data: 2018-11-26 11:01:54
    Temat: Re: Niezmienniki pętli
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, November 24, 2018 at 9:05:30 PM UTC+1, Maciej Sobczak wrote:

    > Bo, jak na ironię, to wcale nie wymagało standaryzacji. Pamiętaj też, że w pewnej
    klasie programów (zwykle akurat tam, gdzie taki shared_ptr w ogóle może być
    potrzebny) zupełnie praktycznym standardem jest Boost. Tzn. standardem na takiej
    samej zasadzie, jak dla niektórych standardem jest Java czy .NET.
    > I w takim C++Boostowym standardzie shared_ptr już był.

    Akurat C++ w zakresie swobody reprezentacji obiektów w pamięci daje duże możliwości.
    W projekcie przy którym pracowałem mieliśmy:

    * zwykłe wskaźniki,
    * referencje,
    * std::unique_ptr,
    * std::shared_ptr,