    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D95
    Date: Wed, 18 Aug 2010 21:12:02 +0200
    <i4dgs7$ir1$1@news.onet.pl> <i4empr$h5q$1@news.mm.pl>
    <v...@w...kopernik.gliwice.pl>

    W dniu 2010-08-18 08:04, Marx pisze:

    > Kup A300
    > ma histogram na zywo, steruje bezprzewodowo lampami, AF ma szybki (choc
    > pewnie Nikonowi nie podskoczy)
    > Uzywany kosztuje 800zl wiec problemu z budzetem ci nie stworzy... ;)
    > :)

    Jeśli chodzi o mnie to mam już jednego klamota, więc teraz chciałbym coś
    małego i funkcjonalnego. Kolejna sprawa która w moim przypadku skreśla
    to Sony to brak sensownego AF na detekcję kontrastu, tam wręcz chyba nie
    ma tej opcji nawet w LV jest tylko ten QAF?
    Poza tym żeby nie było że narzekam to bardzo mi się podoba kierunek jaki
    Sony obrało Nexem, a że mam czym fotografować to sobie spokojnie czekam
    na okazję ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.