    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Date: Fri, 6 Feb 2015 14:11:25 +0100
    <mame87$muo$1@node2.news.atman.pl> <manaoq$i05$1@node2.news.atman.pl>
    <mao1s8$tvp$3@node1.news.atman.pl> <maoct7$lhh$1@node2.news.atman.pl>
    <maor9v$5qg$1@node2.news.atman.pl> <mat2ee$ept$1@node2.news.atman.pl>
    <matlk2$337$1@node2.news.atman.pl> <matppi$7cf$1@node2.news.atman.pl>
    <mauaes$ufo$1@node1.news.atman.pl> <mb0ev4$541$1@node2.news.atman.pl>
    <mb16ec$ti1$1@node2.news.atman.pl>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/mb16ec$ti1$1@node2.ne
    ws.atman.pl
    *Eneuel Leszek Ciszewski* napisał(-a):

    > "Big Jack" mb0ev4$541$...@n...news.atman.pl

    > Ależ podaję:
    >
    > -- skoro żądam nadesłania SMS, zapewne też wyrażam zgodę na odbiór
    > -- rejestratorka pyta mnie, czy mi wysłać SMS, aby przypomnieć mi
    > o wizycie lekarskiej
    > -- ktoś inny na stronie pyta (na stronie WWW) o pozwolenie wysłania
    > SMS przypominającego o kończącej się polisie OC
    > -- sklep pyta, czy ma słać mi SMSami info o promocjach
    > -- bank potrafi dać wisienki w zamian za prawo do słania SMSów
    > -- Tobie (czy komuś innemu z grupy) mogę zezwolić na wysłanie
    > SMSa do mnie

> [...]

    Krótko: bredzisz. Wyrażenie żądania przysyłania czegoś konkretnego nie
    jest zgodą na otrzymywanie czegokolwiek. Ktokolwiek będzie chciał Wysłać
    Ci SMS-a to to zrobi bez względu na Twoją wolę. I nic z tym nie zrobisz.
    Jedynie możesz zablokować nr, a wtedy SMS-y z tego nr będą lądować w
    skrzynce ze spamem, a Ty będziesz żył w błogiej nieświadomości, że nic
    nie przychodzi, aż zajrzysz kiedyś do tej skrzynki. Od SMS-ów się nie
    opędzisz. W każdym razie na dzień dzisiejszy. Amen. I z mojej strony
    EOT, bo mam wrażenie... A zresztą nie będę mówił. Mądrej głowie dość
    dwie słowie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675