    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: No to czekamy na trupa
    Date: Fri, 2 Nov 2018 12:14:42 +0100
    <1ouuwps3ldo5p$.cj8sft236y8l$.dlg@40tude.net>
    <prf5ra$30q$3@node1.news.atman.pl>
    <5bdc0de4$0$499$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 02.11.2018 o 09:41, J.F. pisze:

    > Owszem, ale nie bardzo wiemy - zawsze tak jezdza, czy chwilowo, bo np
    > musial zwolnic.

    Ejj no - piszesz, że nie trzymają i załączasz film gdzie trzymają i
    argumentujesz, że może ten twój film niereprezentatywny;)

    > I co - zwolnili wszystkich i zatrudnili na nowo, czy przeniesli prawie
    > wszyskich ?

    Ponieważ się sprawą interesowałem ze względu na podobieństwo do mojej,
    to moge z czystym sumienim powiedzieć że raczej "przenieśli prawie
    wszystkich" nie jest dobrym przybliżeniem.

    > Bo odkad weszlismy do Unii, to celnikow zrobilo sie za duzo, dolozono im
    > akcyze, co z kolei owocowalo tym, ze np z uzywanym samochodem trzeba
    > bylo po urzedach biegac. Teraz PiS mial ambitniejsze plany uszczelnienia
    > ... to moze jednak naturalna zmiana  ?

    Jeszcze raz - rozwiązanie stosunku pracy jest opisane w kodeksie pracy.
    Wyjmowanie ludzi spod tego kodeksu w czasie jego obowiązywania i prawa
    do sądu jest czystym skurwysyństwem i tak należy w związku z tym
    traktowac obecne władze. Zwłaszcza jak zwalniają kobiety w ciąży i ma
    urlopach macierzyńskich i jednocześnie pierdolą o polityce prorodzinnej.
    Tak - pani premier obecnie wicepremier _do_spraw_społecznych_ została
    poinformowana - nie dostrzegła problemu.

    Ale to off top - w temacie grupy jest to, że analogiczne skurwysyństwo
    popełnioniła wobec kierowców bor pani słusznie była p.o. premier
    straszydło, a teraz tłumaczy się, że nie ona nic wspólnego ze "swoimi"
    wypadkami - otóż ma - dwa wspólne mianowniki - czystki personalne i
    tupolewizm. Na efekty długo nie trzeba było czekać i a spodziewam się w
    końcu "poległych". Mam nadzieję, że bez osób postronnych jak 10 kwietnia.

    > "nie wykazal sie kreatywnoscia wymagana na stanowisku" ... czy "nie
    > pasuje do nowych wymogow politycznych".

    Jest jeden problem - trzeba to obronić w sądzie i okaże się, że
    kreatywność jest wręcz niepożadana - no i dalej nie można za to zwolnić
    kobiet na macierzyńskich i osób w okresach ochronnych.

    > Wygrac wybory, znow sie dorwac do stanowiska i czym predzej wyplacic
    > sobie nagrode :-)

    mam na myśli drobniejsze przyjemności;)

    > Ale co - wczesniej nie mieli potrzeby posadzic "swoich" ?

    Widać mieli mniejsze potrzeby, albo bardziej się wstydzili. Dość że TKM
    to kojarzy się głównie z AWS i obecnym PiSem.

    > Czy nie za 3 tys /mc ...

    Obecnie za znaczenie więcej. Chyba nie myślisz, że oni ta "reformę"
    robili po to żeby na swoich zaoszczędzić?

    Shrek