  • Data: 2018-11-03 11:09:18
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Nov 2018 07:37:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > Tłumaczuy - poprzedni jakby coś takiego wypłynęło, to by przewalili
    > wybory (jak po taśmach u sowy).

    Eee tam.
    A kwota w skali budzetu wrecz smieszna. No i sie nalezy.

    Co najwyzej Rydzyk im zarzuci, ze szukaja oszczednosci nie tam gdzie
    trzeba.
    P.S. na helikopterach miliardy "zaoszczedzili"

    > Ci się nie boją bo im się należy i co więcej ich elektrorat uważa tak samo.

    > Cwierć bańki to mało, za sam fakt zatrudnienia?

    Sztuk malo. Jakby zatrudnili nowych, ktorym sie nalezy, to by dostali.

    A kwota ... w Warszawie moze w sam raz ...

    > Już ci pisałem - skoro w ustawie znalazły się specjalne zapisy
    > umożliwiwiające czystkę personalną, to znaczy że ją planowano. Skoro
    > planowano, to znaczy że możesz być pewny, że ja wykonano.

    Ale tylko czystke ?
    Czy juz swoich zatrudnili, ale zapomnieli o pieniadzach :-)

    No i czemu teraz a nie dwa lata temu ?

    J.