    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: No to czekamy na trupa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1ouuwps3ldo5p$.cj8sft236y8l$.dlg@40tude.net>
    <prf5ra$30q$3@node1.news.atman.pl>
    <5bdc0de4$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <pri0fm$rmr$8@node2.news.atman.pl>
    <dmtyg3meryxl$.116pyi6yinx8v.dlg@40tude.net>
    <prjfmj$kgc$2@node2.news.atman.pl>
    Date: Sat, 3 Nov 2018 11:09:18 +0100

    Dnia Sat, 3 Nov 2018 07:37:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > Tłumaczuy - poprzedni jakby coś takiego wypłynęło, to by przewalili
    > wybory (jak po taśmach u sowy).

    Eee tam.
    A kwota w skali budzetu wrecz smieszna. No i sie nalezy.

    Co najwyzej Rydzyk im zarzuci, ze szukaja oszczednosci nie tam gdzie
    trzeba.
    P.S. na helikopterach miliardy "zaoszczedzili"

    > Ci się nie boją bo im się należy i co więcej ich elektrorat uważa tak samo.

    > Cwierć bańki to mało, za sam fakt zatrudnienia?

    Sztuk malo. Jakby zatrudnili nowych, ktorym sie nalezy, to by dostali.

    A kwota ... w Warszawie moze w sam raz ...

    > Już ci pisałem - skoro w ustawie znalazły się specjalne zapisy
    > umożliwiwiające czystkę personalną, to znaczy że ją planowano. Skoro
    > planowano, to znaczy że możesz być pewny, że ja wykonano.

    Ale tylko czystke ?
    Czy juz swoich zatrudnili, ale zapomnieli o pieniadzach :-)

    No i czemu teraz a nie dwa lata temu ?

    J.