  • Data: 2015-04-25 13:16:22
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-20 o 14:49, Shrek pisze:

    > To w końcu jednak wjechali komuś na chatę. Wcześniej twierdziłeś, że
    > nie:P

    Nic takiego nie pisałe, twierdzę tylko że Rosja ma prawo do obrony
    swojej niezależności i suwerenności. Chodzi o to że na dzień dzisiejszy
    można a nawet trzeba ja rozgrzeszać za to gdyby najachała na
    proamerykańską czyli wroga sobie Ukrainę , na której wróg z za oceanu
    zakłada swoje bazy wojskowe, to samo się odnosi do Łotwy czy Estonii.
    Można a nawet koniecznością by była krytyka gdyby taką samą operację
    przeprowadziła wobec np. neutralnej Finlandii. Ale Rosja przecież tego
    nie zrobi, daję głowę że Rosja nie będzie najazdu na neutralna Finlandię
    ani na żaden neutralny kraj.

    > To w końcu Rosja zajęła Krym, czy nie? Bo placzesz się w "faktach""{

    Zajęła nie zajęła, raczej można powiedzieć że spełniła prośbę
    mieszkańców. To oni przecież wystąpili o przyjęcie do FR.

    > I dlatego walczą z Rosjanami. A nie zapomniałem, to nie prawdziwi
    > Ukraińcy...
    >
    > Dobra kończę, bo widzę, że ma zastosowanie stare przysłowie o dyskusji
    > z idiotami;) A poza tym NTG.
    >
    > Shrek

    Jestem tego samego zdania co do idiotów. A co NTG to tylko proszę nie
    prowokować ględzeniem o dobrych amerykanach i ich pionkach a złej Rosji.